کتاب دشیفرت را بهتر کن (کتاب اول)

Improve Your Sight-Reading! Piano, Grade 1
کد کتاب : 77215
مترجم :
شابک : 979-0802628588
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی دشیفرت را بهتر کن (کتاب اول) اثر پل هریس

این مجموعه ی پرفروشی است که تضمین شده است دشیفر شما را بهبود بخشد! این کتاب کار به هنرجو کمک می کند تا با ساختن یک تصویر کامل از هر قطعه، از طریق تمرینات ریتمیک و ملودیک مربوط به مسائل فنی خاص، سپس با مطالعه قطعات آماده شده با سوالات مرتبط، و در نهایت "انفرادی رفتن" با یک سری تمرین های دقیق، بر مشکلات غلبه کند. قطعات دشیفر درجه بندی شده این نسخه جدید به طور کامل بازنویسی شده است، با تمرینات و قطعات جدید برای پشتیبانی از الزامات جدید دشیفر.

"دشیفرت را بهتر کن" به شما کمک می کند تا توانایی دشیفر خود را بهبود بخشید و با تست های تمرینی متعددی که در آن گنجانده شده است، موفقیت در دشیفر در امتحانات درجه بندی شده را تضمین می کند.

کتاب دشیفرت را بهتر کن (کتاب اول)

پل هریس
پل هریس پس از تحصیل در آکادمی سلطنتی موسیقی و دانشگاه لندن، اکنون به عنوان یکی از اساتید برجسته آموزشی بریتانیا شهرت بین المللی پیدا کرده است.او کلارینت را نزد پروفسور جان دیویس آموخت و برنده جایزه آگوست مانز برای اجرای برجسته، آهنگسازی با تیموتی باکستر و رهبری با موریس مایلز شد. سپس به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه لندن پرداخت و در آنجا شاگرد پروفسور کیت سوانویک بود.
دسته بندی های دشیفرت را بهتر کن (کتاب اول)