کتاب آخر و عاقبت زرنگ بازی

Akhar o Aghebat-e Zerang bazi
شکرستان و یک داستان
کد کتاب : 80429
شابک : 978-6000300906
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آخر و عاقبت زرنگ بازی اثر پیام ابراهیمی

قصه های مجموعه کتاب شکرستان برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذکر این نکته که قصه های کتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند. کتاب آخر و عاقبت زرنگ بازی یکی از کتاب های این مجموعه است. در این مجموعه قصه برای کتاب نوشته می شود. تصاویر هر جلد از این مجموعه برگرفته از تصاویر انیمیشن «شکرستان» است.
انیمیشن شکرستان در هر قسمت دارای داستانی مجزا بود که شخصیت ها بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می گرفتند. قصه های این انیمیشن بر اساس داستان ها، ضرب المثل ها و قصه های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمدند.

کتاب آخر و عاقبت زرنگ بازی

پیام ابراهیمی
پیام ابراهیمی در 5 آذرماه 1367 متولد شد. او دانش آموخته ی رشته ی فیزیک هسته ای است. داستان نویسی را از ده سالگی با احمد اکبرپور آغاز کرد و از سال 1385 به طنزنویسی روی آورد. اولین کتاب او با عنوان فرودگاه لطفا! در سال 1390 توسط نشر پایان به چاپ رسید. در سال های 1391 تا 1394 داستان هایی برای کودکان و نوجوانان نوشته و تعدادی کتاب نیز ترجمه کرده است که از آن جمله می توان به مجموعه ی چهار جلدی باغ وحش ویترینی و مجموعه ی خنده دار رولد دال اشاره کرد. بررسی آثار شاعران جهان، نقد فیلم و داستان نویسی د...