کتاب سلطنت پنهان

The Shadow Throne
سه گانه صعود (3)
کد کتاب : 81139
مترجم :
شابک : 978-6003910096
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سلطنت پنهان اثر جنیفر ای نیلسن

جنیفر ای نیلسن در این سومین قسمت از پرفروش‌ترین سری اسندنس نیویورک تایمز، خوانندگان را به سفری خارق‌العاده با کتاب «سلطنت پنهان» می‌برد.
و وقتی جارون متوجه می‌شود که پادشاه وارگان آونیا در نقشه‌ای برای به زانو درآوردن کارتیا، ایموجن را ربوده است، جارون می‌داند که این به عهده اوست که یک ماموریت نجات جسورانه را آغاز کند. اما همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش برود انجام می‌شود. دوستان او در سراسر کارتیا و سرزمین‌های همسایه‌اش پرتاب می‌شوند. در آخرین تلاش برای جلوگیری از چیزی که به نظر می رسد یک فقدان ویرانگر برای پادشاهی باشد، جارون آخرین سفر او را انجام می دهد تا همه چیز و هرکسی را که دوست دارد نجات دهد. اما حتی با هوش برق آسا، جارون نمی تواند خطر وحشتناکی را که بر سر او و کشورش نازل می شود، جلوگیری کند. در طول راه، آیا او آنچه را که مهمتر است از دست خواهد داد؟ و در پایان، چه کسی بر تخت کرتیا خواهد نشست؟ و چهارمین کتاب موردانتظار مجموعه، پادشاهی اسیر، که در اکتبر 2020 منتشر می شود را از دست ندهید!

کتاب سلطنت پنهان

جنیفر ای نیلسن
جنیفر آن نیلسن (زاده 10 10 ژوئیه 1971) یک نویسنده آمریکایی است که در درجه اول برای داستانهای نوجوانان شناخته شده است. از آثار او می توان به Trilogy Ascendance ، Behind Enemy Lines (یکی از کتاب های مجموعه Infinity Ring)، مارک دزد، یک شب تقسیم شده و تاریخ های زیرین اشاره کرد.نیلسن در یوتا شمالی متولد و بزرگ شد .