کتاب موو

Mauve
دشمن جادوگرها
کد کتاب : 81565
مترجم :
شابک : 978-6003910218
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب موو اثر ماری دپلوشن

این کتاب ادامه کتاب ورت، دختری که دوست نداشت جادوگر شود (برنده نشان نقره ای لاکپشت پرنده 92) و همچنین کتاب پم، بهترین اتفاق زندگی (برنده نشان نقره ای لاکپشت پرنده 92 و کتاب برگزیده شورای کتاب کودک 92) است. این سه کتاب مجموعه کتابهایی است که ماری دپلوشن درباره یک خانواده از جادوگرها با محوریت دختر بچهایی با نام ورت، نوشته است.

کتاب موو

ماری دپلوشن
ماری دپلوشن بیش از سی کتاب برای کودکان و بزرگسالان نوشته است و در سطح بین المللی منتشر شده است. او که در زادگاهش فرانسه بسیار محبوب است همیشه آرزوی زندگی در قرن نوزدهم را داشته است.
قسمت هایی از کتاب موو (لذت متن)
میدانم بعضی زنها خیلی خرافاتی اند. ولی گمان نمیکردم آناستابت، چنین عیبی داشته باشد. همیشه به نظرم زنی منطقی می آمد. عجیب است که چقدر در موردش اشتباه کرده بودم. به پشت سر من زل زده بود. برگشتم. هیچ. فقط روی قفسه انگشتری بود که تا آن لحظه هیچوقت متوجهش نشده بودم؛ انگشتر داشت برق میزد و نور در سنگهایی که تزیینش کرده بودند منعکس میشد. برای اینکه جو را آرام کنم گفتم: «انگشتری زیبایی است.» آناستابت گفت: «بهش دست نزن!» «چنین قصدی نداشتم. من کشته مرده جواهرات نیستم. از آن گذشته، بهندرت از آنها استفاده میکنم. ترجیح میدهم توی صندوق نگهشان دارم.» انتظار داشتم جو آرام شود ولی لبخند نزد. دستهایش را روی میز دراز کرد و دستهایم را گرفت.