کتاب موعودنامه

Mo'oudnameh
فرهنگ الفبایی مهدویت
کد کتاب : 81744
شابک : 964-8350531
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 796
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 37
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب موعودنامه اثر مجتبی تونه ای

کتاب موعود نامه، فرهنگ الفبایی مهدویت در قالب فرهنگ الفبای مهدویت، پیرامون موضوعات حضرت موعود گردآوری شده است. در بخش الف فهرست این فرهنگ الفبایی موضوعاتی از قبیل آثار انتظار، آرماگدون، آخرالزمان، آزمون غیبت، آداب ملاقات با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آدینه و سایر موضوعات مربوط که با این حرف آغاز می شود،بررسی شده است.
نویسنده در ابتدای کتاب بیان می‌کند که به منظور استفاده عموم مردم و جوانان از مطالب این کتاب، ترجمه روایات به صورت مختصر بیان شده، اما در بخش پاورقی کتاب به منبع اصل روایت نیز اشاره شده است.تونه ای در بخشی از این کتاب آورده است: از آنجا که امامت یکی از نعمت های بزرگ الهی است،شناساندن نعمت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، قدردانی از نعمت الهی را به دنبال دارد و جامعه قدردان از نعمت امامت، مرهون لطف حضرت حق قرار می گیرد.

کتاب موعودنامه

مجتبی تونه ای
آقای مجتبی تونه‌ای (متولد ۱۳۴۹ ش)، تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی پیگیری کرد. مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف، داور جشنواره‌های بین‌المللی رادیو و عضو شورای مرکزی انجمن نویسندگان و خبرنگاران دفاع مقدس ازجمله فعالیت‌های وی است. او علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی، تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشتهٔ تحریر درآورده است. «موعودنامه» یکی از این آثار است.