مجموعه معماری

STEM
  • 5,508,860 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • سازنده: انجینو انجینو
کد محصول : 82981
زودترین زمان ارسال : ---
ابعاد : 16*49*37
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : متوسط

معرفی مجموعه معماری

مجموعه معماری طرح STEM انجینو از دسته بندی اسباب بازی های رباتیک و شبیه ساز و برند مطرح و برتر Engino می باشد، اگر کودک یا نوجوان شما از آن دسته افرادی است که به اختراعات علاقه زیادی دارد، مجموعه‌های STEM از برند انجینو قطعا برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.این مجموعه‌ها برای کاربران پیشرفته طراحی شده و امکان ساخت طیف وسیعی از مدل‌ها را برایشان فراهم می‌کند.
طراحان انجینو علاوه بر ساخت پیشرفته‌ترین اسباب‌بازی‌های سه‌بعدی به زیبایی آن‌ها هم فکر کرده اند. گفتنی است ترکیب دو رنگ نارنجی و طوسی در کنار یکدیگر بسیار جذاب می‌شود و با قراردادن این دو رنگ در کنار یکدیگر می‌توانید فضایی متفاوت و شاد داشته باشید.
پس اگر علاوه بر تقویت مهارت‌های فرزند نازنینتان به فکر طراحی دکوراسیون اتاقش هستید، مجموعه معماری طرح STEM انجینو می‌تواند بهترین گزینه باشد.کودکان بعد از ساخت این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند با موضاعات مکانیک، قوانین نیوتون و حتی ربات‌های قابل برنامه‌نویسی آشنا شوند.همچنین در حین انجام بازی ، میزان دقت و تمرکز کودکان نیز افزایش یافته و هماهنگی بین چشم و دستانش تقویت می‌شود.
برای ساخت مجموعه معماری طرح STEM انجینو یک دفترچه راهنما در بسته‌بندی قرار گرفته که مدل‌های متنوعی را آموزش داده است اما این بازی‌ها به اینجا محدود نمی‌شود و کودک دلبندتان به کمک برنامه‌ی مخصوص engino در موبایل یا تبلتش، می‌تواند این ساختنی ‌ها را گسترش دهد و ساعت‌ها از بازی کنار دوستانش لذت ببرد.
کافیست اپلیکشن Engino را متناسب با گوشی هوشمندتان از Google Play یا app Store دانلود نموده تا فرزندتان به کمک این برنامه، به صورت سه‌ بعدی آموزش ساخت اسباب‌باری‌های Engino را فراگیرد.
در اپلیکشن Engino، دستورالعمل گام‌به گام ساخت بیشتر مدل‌های جذاب قرار گرفته است. همچنین کودکتان می‌تواند این مدل‌ها را از زوایای مختلف چرخانده و آن‌ها را به صورت سه‌بعدی مشاهده کرده و ببیند چگونه هر بخش به بخش دیگر متصل می‌شود.
سری معماری امکان ساخت سازه‌های مخاتلفی را برای کودکان فراهم می‌کند که پل‌سیدنی و برج‌ایفل ازبزرگترین سازه‌های این مجموعه به‌شمار می‌آیند. از دیگر مدل‌های ساخته شده توسط مجموعه معماری می‌توان پل معلق، پل کابلی،پل قوسی، خانه و .. را نام برد.

مجموعه معماری

دسته بندی های مجموعه معماری