کتاب عکاس؛ استودیو

Studio Photography
کد کتاب : 83151
مترجم : مهدی فاضل
شابک : 978-6009713691
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عکاس؛ استودیو اثر جان چایلد

جان چایلد راهنمای عکاسی استودیویی الهام بخش خود را به روز کرده است تا تمام آخرین تکنیک ها را پوشش دهد. عکاس: استودیو که اکنون به زیبایی به صورت تمام رنگی، با کارهای جدید دانشجو و نویسنده به تصویر کشیده شده است، شما را از طریق تکنیک هایی که برای ایجاد تصاویر موفق استودیویی نیاز دارید، راهنمایی می کند.

از طریق یک رویکرد یادگیری کاملا ساختاریافته، شما ایده های خلاقانه خود را با استفاده از طیف گسترده ای از فعالیت ها و تکالیف تحریک کرده و بیان خواهید کرد. با گرایش تجاری قوی، تاکید بسیار عملی است و بر تکنیک، ارتباطات و طراحی در ژانرهای طبیعت بی جان، تصویرسازی تبلیغاتی، پرتره و مد تمرکز دارد.

این راهنمای موفق یک ابزار ضروری برای کسانی است که در یک محیط کنترل شده کار می کنند که در آن خروجی تصویر به فیلم یا فایل دیجیتال است. شما تشویق می شوید که آیا تجهیزات گران قیمت دارید یا از منابع نور طبیعی استفاده می کنید آزمایش کنید. در هر صورت خواهید دید که چگونه می توان به نتایج قابل قبولی دست یافت و مهارت های خود را توسعه داد.

کتاب عکاس؛ استودیو

نکوداشت های کتاب عکاس؛ استودیو
A must for any photographer, whether an absolute beginner or one in advanced mode...a real gem for the person who would rather stay in a warm studio than track about a windswept moor looking for the perfect landscape.
برای هر عکاسی، چه مبتدی مطلق و چه در حالت پیشرفته، ضروری است... یک جواهر واقعی برای افرادی که ترجیح می دهند در یک استودیوی گرم بمانند تا اینکه تالاب های بادگیر را دنبال کنند تا به دنبال منظره ای عالی باشند.
Amateur Photographer

The book gradually introduces the reader to increasingly sophisticated arrangements, with each chapter adding a new layer of technical skill
این کتاب به تدریج خواننده را با ترتیبات پیچیده تر آشنا می کند و هر فصل لایه جدیدی از مهارت های فنی را اضافه می کند.
Amateur Photographer

قسمت هایی از کتاب عکاس؛ استودیو (لذت متن)