کتاب عدن 3

Eden
(مردی از جنس آتش)
کد کتاب : 83359
شابک : 978-6226826143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب عدن 3 اثر آرمان میرزایی

این کتاب ماجرایی را پیرامون سرزمین «عدن» روایت می کند، جایی که بیش از چند سده گذشته توسط اهورای مقدس و در مبارزه قدرتمندانه ی او علیه تیغه ها و شکست آن ها صاحب این نام شد، هرچند اهورا همواره بیم بازگشت دوباره اهریمن و تصاحب شهر توسط نیروهای شر را به ویژه از سوی جنگل شمالی داشت.
ولاد فرزند ماتایسن است و سال هاست از دیدن پدر محروم مانده، از هنگامی که پدرش برای بازپس گیری پادشاهی به سرزمین عدن لشکر کشی کرد اما با وجود پیروزی های پی در پی در مقابل ارتش آهنین شکست خورد و پس از آن ناپدید گشت. ولاد روز به روز در غیاب پدر رشد می کند و روزگار می گذراند تا این که در شبی متفاوت حضور فردی دیگر را در اتاقش احساس می کند، این فرد کسی نیست جز پدرش ماتایسن!

کتاب عدن 3

آرمان میرزایی
آرمان میرزایی، دانشجوی پزشکی و نویسنده‌ی مجموعه‌های «عِدِن» و «دالان وحشت»، متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۷۵ است.دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در نوشهر گذرانید و در ۱۶ سالگی به قائم‌شهر نقل مکان کرد.از همان کودکی به فانتزی و موضوعات تخیلی عشق می‌ورزید و این مسئله را از روی کمیک‌های بی‌شماری که نقاشی می‌کرد و می‌نوشت، می‌شد فهمید.در دوران نوجوانی، رمان‌های کوتاه بسیاری نوشت اما هیچگاه برای چاپ‌شان اقدام نکرد.کمی که گذشت، ...