کتاب Yeni Istanbul B2

  • 20 % تخفیف
    300,000 | 240,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: جنگل جنگل
کد کتاب : 83877
شابک : 978-6054892143
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : ترکی
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب Yeni Istanbul B2

مجموعه Yeni Istanbul مجموعه‌ای جامع برای افراد مشتاق و علاقه‌مند است که به‌ دنبال یادگیری اصولی زبان ترکی به‌منظور تحصیل یا اقامت در کشور ترک‌زبان هستند. این مجموعه غنی براساس سطوح زبانی تعیین‌شده زبان اروپا برای بزرگسالان تهیه شده‌است.
هنگام آماده‌سازی این مجموعه آموزش زبان ترکی، اهمیت تعامل فرهنگی در یادگیری مورد توجه قرار گرفت. به‌همین منظور، متون، فعالیت‌ها و شیوه‌هایی که به زبان‌آموزان کمک می‌کند نگرش‌های مثبتی در مورد زندگی با افراد دارای فرهنگ‌های متفاوت ایجاد کنند، به‌طور موثر در این مجموعه ارائه شده‌است. درحقیقت هدف مجموعه توسعه شایستگی‌های فرهنگی زبان‌آموزان در کنار تقویت دانش زبانی آن‌هاست.
مجموعه Yeni Istanbul به سه‌قسمت A1 و A2 (پایه)، B1 و B2 (متوسط) و C1 و C2 (پیشرفته) تقسیم شده‌است. کتاب Yeni Istanbul B2 سطح چهارم از این مجموعه است که با استفاده از برترین و به‌روزترین روش‌های آموزشی دنیا، زبان ترکی استانبولی را آموزش می‌دهد. نکات گرامری و واژگان در قالب تمرین‌های سرگرم‌کننده و جذاب در کتاب ارائه شده‌است و زبان‌آموز درکنار یادگیری زبان ترکی به‌طور هم‌زمان با فرهنگ و سنت مردم ترکیه هم آشنا می‌شود. همچنین هر چهار مهارت اصلی آن‌ها یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن هم تقویت می‌شود. پس اگر یادگیری اصولی و کاربردی زبان ترکی استانبولی از اهداف شماست، این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.
کتابYeni Istanbul B2، پس از سال‌ها تلاش دانشگاه زبان ترکیه آماده و در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته‌است. شش فصل با موضوعات متنوع در کتاب وجود دارد و هر فصل آن از سه بخش تشکیل شده‌است. در هر فصل، واژگان و دستور زبان به‌همراه جنبه‌های فرهنگی و بازی وجود دارد. همچنین فهرست واژگان و جدول ارزیابی زبان‌آموز در پایان هر بخش ارائه شده‌است.

کتاب Yeni Istanbul B2

دسته بندی های کتاب Yeni Istanbul B2