کتاب موش خواب آلود

The Sleepy Dormouse
  • 12,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نیستان نیستان
    نویسنده:
کد کتاب : 84016
مترجم :
شابک : 978-9643372705
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب موش خواب آلود اثر مارک ازرا

تنبلی، پدیده‌ای آزاردهنده که می‌تواند از همان دوران کودکی در وجود افراد رخنه کرده و تبدیل به یک عادت همیشگی شود. بر این اساس لازم است ریشه‌های بروز این مشکل و نیز روش‌های پیشگیری و برطرف‌سازی آن را فراگیریم تا بتوانیم کودکانی فعّال و پویا تربیت کنیم.
والدین حتی‌المقدور اجازه دهند پیامدهای طبیعی رفتار کودک رخ دهد و بیش از حد وی را نجات ندهند چرا که کودک بعد از مدتی به موجودی تنبل و تن‌پرور تبدیل می‌شود . برخورد با تنبلی کودک یک چالش به حساب می‌آید که باید دقت زیادی داشته باشید.
زمانی تنبلی پر‌دامنه است. یعنی همه مسائل و جوانب زندگی او را فرا می‌گیرد و یا او در همه درس‌ها و اصولا در کار مدرسه، خانه، بازار، بازی و… تنبل است که در این‌‌گونه موارد تلاش و کوششی وسیع و همه ‌جانبه برای درمان می‌خواهد.
تنبلی کودکان آن‌ها را از تلاش و تکاپو باز می‌دارد. تنبلی می‌تواند از دوران کودکی در فرزند شما به وجود آید و اگر در همان دوران کودکی به حل این موضوع بپردازید دیگر تنبلی برای او عادت ترک‌نشدنی تبدیل نمی‌شود برای این امر ریشه‌های تنبلی را در کودک خود بیابید و راهکارهای آن را به کار ببندید.
والدین باید روش‌های پیشگیرانه‌ی تنبلی را بدانند تا بتواند کودکی شاد و پویا تربیت کنند باید بدانید تنبلی سدی است که کودک شما را در آینده از رسیدن به اهدافش دور خواهد کرد و تنبلی مشکلات دیگری را نیز برای فرزند شما به وجود می‌آورد. کودکان به دلایل مختلفی دچار تنبلی می‌شوند.
موش خواب‌آلود اثر مارک ازرا درباره موشی است که بعد از تمام شدن زمستان، و رسیدن فصل بهار با هم درخواب است و هیچ توجهی به دوستانش که درصدد بیدار کردن او هستند، ندارد. در همین خواب‌آلودگی به دام سام بداخلاق می‌افتد و بدون این‌که بداند چرا، سام بداخلاق به او آب و غذا می‌دهد تا این‌که….
این اثر ترجمه سیدمهدی شجاعی است و تصویرگری‌اش را گاوین راوی انجام داده است. این کتاب از آن جهت می‌تواند مورد توجه گروه سنی ب و ج قرار گیرد که در نهایت داستان پی به مسئله تنبلی و نتایج آن می‌برند.

کتاب موش خواب آلود

مارک ازرا
مارک ازرا نویسنده، تهیه کننده، کارگردان، بازیگر و نویسنده کتاب کودکان است. او بیشتر برای فیلم هایی مانند Slaughter High، Steal و Waking Ned شناخته شده است.مارک پسر کاپیتان پیتر و مربی ایتالیایی زبان گابریلا ازرا است. او در کالج آمپلفورث تحصیل کرد و به تحصیل در رشته تولید فیلم در دانشگاه وست مینستر ادامه داد.