کتاب مطلع عشق

The beginning of love
گزیده رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوجهای جوان
کد کتاب : 84253
شابک : 978-9642951758
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب مطلع عشق اثر محمدجواد حاج علی اکبری

کتاب حاضر مجموعه ای است از پندها و نصایح رهبر معظم انقلاب به زوجهای جوانی که توفیق یافته اند پیوند زناشویی خود را با آهنگ کلام ایشان آغاز نمایند. این پندها و نصیحت ها که در پس و پیش خواندن خطبه عقد ایراد شده است آمیخته ای است از حکمتهای نظری و عملی که به زبانی ساده و شیرین بیان شده است.
این مجموعه شامل چهار کلام و هفت رهنمود است. کلامها در واقع ره توشه نظری و رهنمود ها ره توشه عملی، به شمار می روند. در کلامها، دانستنی هایی ضروری در مورد ازدواج و خانواده مطرح می شود و در رهنمود ها ، مهارتهای زندگی مشترک و توصیه هایی به زوجهای جوان.
در این کتاب که بر اساس فرمایشات معظم له در میان حدود 300 خطبه عقد جمع آوری شده است، فرازهای گوناگون سخنان ایشان با عناوین مناسب متمایز گشته است.

کتاب مطلع عشق

محمدجواد حاج علی اکبری
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری (تیر ۱۳۴۳ در شهرستان دماوند) روحانی اهل ایران، امام جمعه موقت تهران است. او همچنین عضو هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از دی ماه ۱۳۹۶ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه می‌باشد.وی از سال ۱۳۹۰، ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد را بر عهده دارد و در سال ۱۳۹۵ برای یک دوره پنج ساله، مجدد در همین سمت ابقا شد. همچنین نمایندگی رهبری، در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را بر عهده دارد. حاج‌علی‌اکبری معاون رئیس‌جمهور ایران محمود...