کتاب مهارت های زندگی

Life Skills
کد کتاب : 84257
شابک : 978-6227224948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های زندگی اثر زینب میرزائی

چطور برای زمان خود برنامه بریزیم تا بتوانیم به همه کارهای روزمره برسیم؟ چطور با خانواده خود ارتباط برقرار کنیم تا رابطه‌ای امن و لذت‌بخش بسازیم؟ چگونه بین احساسات متضاد خود تعادل برقرار کنیم؟ چطور می‌توانیم خودمان را بابت اشتباهاتمان ببخشیم و برای جبران آن‌ها قدمی به جلو برداریم؟ پاسخ دادن به این سوالات بدون آشنایی با مهارت‌های زندگی ممکن نیست، در حالی که هیچ‌کس با این توانایی‌ها متولد نمی‌شود. واقعیت این است که چگونه زندگی کردن موضوعی یادگرفتنی است و همه ما می‌توانیم آن‌ها را با مطالعه کتاب مهارت‌های زندگی: مهارت‌های رفتاری ویژه بزرگسالان یاد بگیریم. البته هرچقدر تجربیات غنی‌تری در دوران کودکی داشته باشید پایه‌ای قوی‌تر برای مدیریت چالش‌های آینده دارید، اما برای آموختن این مهارت‌ها هیچ‌وقت دیر نیست.
زندگی مانند یک بازی هوشمند است که با گذشتن از هر مرحله، موانع سخت‌تری را در مقابل خود می‌بینید. ممکن است با حداقل امتیاز به مرحله بعد وارد شوید یا می‌توانید کنترل این بازی را در دست بگیرید، اما برای این کار باید توانایی‌های مختلفی را در خود پرورش دهید. همچنین باید احساسات مختلفی مانند شادی، خشم، غم، اشتیاق، اندوه و شکست را تجربه کنید که راه میان‌بری برای عبور از آن‌ها وجود ندارد.
زینب میرزایی در کتاب مهارت‌های زندگی: مهارت‌های رفتاری ویژه بزرگسالان با استفاده از دانش و تجربیات خود، دفترچه‌ای راهنما برای زندگی بزرگسالی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا برای مقابله با چالش زندگی آمادگی داشته باشد و به بهترین شکل از موانع عبور کند. این کتاب که بر پایه فرهنگ ایرانی نوشته شده، دانشی ارزشمند به خواننده فارسی‌زبان عرضه می‌کند و می‌تواند برای افرادی که کتاب‌های ترجمه شده را نمی‌پسندند انتخاب مناسبی باشد.

کتاب مهارت های زندگی

دسته بندی های کتاب مهارت های زندگی