کتاب چند تا ستاره! وای خدا

Chandta Setareh
کد کتاب : 84394
شابک : 978-9643373764
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چند تا ستاره! وای خدا اثر مصطفی رحماندوست

همه ما کتاب‌های دوران مدرسه و کودکی خود را با شعرهایی به یاد ماندنی می‌شناسیم. مصطفی رحماندوست از شاعران و نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان است که معروف به شاعر شعر صد دانه یاقوت می‌باشد. شعری که همه ما حداقل یک‌بار در عمرمان آن را زمزمه کرده‌ایم.
از این نویسنده و شاعر ایرانی، تاکنون یکصد و شصت اثر به صورت مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان، تألیف و ترجمه داستان‌های کودکان و نوجوانان در ایران و جهان منتشر شده‌ است. تیراژ کتاب‌های او به بیش از پنج و نیم میلیون نسخه می‌رسد. او همچنین با انتشار برخی از آثارش با کمک تسهیلات آسان نشر تحت عنوان عمومصطفی در آمریکا، امکان مطالعه، گوش دادن و خریدن کتاب‌هایش را برای کودکان ایرانی خارج از کشور مهیا ساخته است.
رحماندوست تلاش زیادی کرده است تا راه برای آن‌هایی که واقعا دل‌سوخته بچه‌ها هستند و کمر بسته‌اند تا به شعر و قصه کودکان و نوجوانان بپردازند، هموار شود. به همین منظور جلسات زیادی برای آموزش شعر و قصه به جوانان بااستعداد دایر و جلسات نقد قصه و شعر بسیاری را به پا کرده است. وی هم ‌اکنون فقط می‌نویسد و می‌سراید و در حال تهیه یک بسته آموزشی بزرگ برای کودکان شش ساله است.
وی کتابخانه‌ الکترونیکی کودکانه‌ای را چهار سال پیش به نام دوستانه راه‌اندازی کرده است که قصد دارد گزیده آثار تالیفی کودکان و نوجوانان را در این تارنمایه بین‌المللی وارد کند تا همه بچه‌ها بتوانند از طریق رایانه به کتاب خودشان دسترسی پیدا کنند.
کتاب چند تا ستاره! وای خدا، توجه مخاطب را به اطراف و نعمت‌های خداوند جلب می‌کند که برای ماست و باید به خاطرشان خداوند را شاکر باشیم. این کتاب شعر که برای گروه سنی الف و ب منتشر شده است تصویرگری زیبای شیوا ضیایی را به همراه دارد که جذابیت کتاب را دو چندان کرده است.

کتاب چند تا ستاره! وای خدا

مصطفی رحماندوست
مصطفی رحماندوست معروف به شاعر «صد دانه یاقوت» (زاده ۱ تیر ۱۳۲۹، همدان) شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او از داوران و نمایندگان هیئت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.او پس از اخذ مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و...