کتاب شش و سی و دو دقیقه میدان تجریش

6:32 Tajrish Sq.
کد کتاب : 84424
شابک : 978-9643376376
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1390
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شش و سی و دو دقیقه میدان تجریش اثر حامد محمدی

این کتاب توسط حامد محمدی نویسنده فیلم‌نامه طلا و مس نوشته شده است. این مجموعه شامل ۹ داستان کوتاه است که با نگاهی متفاوت به مرگ نوشته شده است و به نوعی سعی دارد نگاه به آن را شیرین‌تر جلوه دهد. یک از ویژگی‌های داستان‌های این کتاب، توجه نویسنده به نگاه به شخصیت‌پردازی‌های متنوع در قالب موضوعات امروزی است.
همچنین نگاه به مظاهر ملموس زندگی در تهران، در نسبت با مسایلی شهودی و درونی که دغدغه اصلی ذهن نویسنده است از دیگر اختصاصات این مجموعه به شمار می‌آیند. نویسنده در این کتاب تمرکزش بر مسائلی است که اغلب در ذهن انسان معاصر با پرسش همراه می‌شود. مسائلی که نویسنده آن‌ها را با زبانی ساده بازگو می‌کند و از این رهگذر سعی دارد مخاطب را به راحتی با عمق این موضوعات و نقش آن‌ها در زندگی روزمره آشنا کند. وی همچنین فیلم‌نامه‌های حوض نقاشی، فرشته‌ها با هم می‌آیند و اکسیدان را در سوابق خود داراست که دو فیلم‌نامه حوض نقاشی و اکسیدان را کارگردانی نیز کرده است.

کتاب شش و سی و دو دقیقه میدان تجریش

حامد محمدی
حامد محمدی (متولد ۱۳۵۸ در تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس و نویسندهٔ ایرانی است. او دارنده مدرک لیسانس حقوق بین الملل از دانشگاه تهران است. حامد محمدی در فیلم سینمایی مارمولک که در سال ۱۳۸۲ به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شد، در سمت جانشین تهیه‌کننده حضور داشت. او در مقام نویسنده، فعالیت سینماییش را از سال ۱۳۸۷ با فیلم طلا و مس (به کارگردانی همایون اسعدیان) آغاز کرد. فیلمنامهٔ طلا و مس در جشنوارهٔ فیلم فجر و در جشن سینمای ایران نامزد جایزهٔ بهترین فیلم...
دسته بندی های کتاب شش و سی و دو دقیقه میدان تجریش