کتاب تو را عشق است

Tora Eshgh Ast
کد کتاب : 84579
شابک : 978-9643374853
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1388
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تو را عشق است اثر محمدمهدی رسولی

شعر نوعی ماجراجویی است که به ما کمک می‌کند تا زبانی غنی داشته باشیم و با کلمات تصاویری شفاف نشان دهیم. بعضی می‌گویند شعر زمانی ساخته می‌شود که بهترین کلمات در بهترین مکان‌ها قرار می‌گیرند یا توصیف صحنه است با کلمات. شعر یا چامه، یکی از کهن‌ترین گونه‌های ادبی و شاخه‌ای از هنر می‌باشد. شعر یک گونهٔ ادبی است که در آن از زیبایی‌های سطح و فرم زبان، بیان هنری احساسات، و تکنیک‌های خاص بهره گرفته می‌شود.
«شاعرانگی» اصلی‌ترین خصیصه آثار متنوع هنرمندانی است که شاعر بودن آنها بر هنر یا دیگر هنرهایشان سایه سنگینی دارد.
از جمله اینان باید به «محمد‌مهدی رسولی» نویسنده، شاعر و نقاش و کارگردان اشاره کرد.
وی تاکنون بیش از ۳۰ عنوان کتاب در زمینه ادبیات و نقاشی منتشر کرده است که مضامین دینی و عرفانی، مهم‌ترین پایه این آثار را تشکیل می‌دهد. تو را عشق است نام مجموعه شعر محمد‌مهدی رسولی است. رسولی داستان‌نویس، فیلمنامه‌نویس و نقاش معاصر دارای آثار هنری متعدد و دغدغه ادبیات پایداری دارد.

کتاب تو را عشق است

محمدمهدی رسولی
محمد مهدي رسولي نقاش معاصر است. دراغلب آثار وي، انار به عنوان ميوه بهشتي ديده مي شود. او نقاشي را تنها به واسطه علاقه اش فرا گرفته و در كنار آن نيز به فيلم سازي نيز پرداخته است. وي آثار خودرا با نثري لطيف به تصوير مي كشد. محمد مهدي رسولي درباره كودكي اش نقل مي كند:‌ «ما بچه ها،‌بايد پدرو مادرم و گلدان سفال آبي و بلبل مي شديم نه نفر عيد كه مي آمد،‌ پدر، درجعبه هاي كوچك چوبي گل مي كاشت. بنفشه هاي زرد وآبي و سرخ و سفيد را با سلام وصلوات ،‌راهي باغچه هاي اول فروردين مي ك...
دسته بندی های کتاب تو را عشق است