کتاب آموزش حضور در صحنه

Stage Presence from Head to Toe
(راهنمای نوازندگان برای اجرای زنده)
کد کتاب : 85005
مترجم : محمدمهدی ابوالحسینی
شابک : 978-9648626407
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش حضور در صحنه اثر کارن ای هاگبرگ

حضور صحنه از سر تا پا تنها منبع در نوع خود است - یک راهنمای عملی و معتبر برای شیوه های پذیرفته شده حضور در صحنه برای نوازندگان اجرا کننده. این کتاب به سوالات اساسی هر نوازنده در مورد اجرا پاسخ می دهد: چگونه آماده شویم، چگونه لباس بپوشیم، چگونه روی صحنه برویم، چگونه تعظیم کنیم، چگونه با اعتماد به نفس به نظر برسیم و با مخاطب خود راحت باشیم، چگونه با دیگر نوازندگان روی صحنه تعامل کنیم.

هاگبرگ در مورد نیازهای خاص تکنوازان و گروه های کوچک و بزرگ، اعم از ساز و آواز صحبت می کند. شامل تصاویر، چندین چک لیست مفید و کتابشناسی جامع است.
این کتاب باید در قفسه های تمام موسیقی دانان، حرفه ای ها، آماتورها، هنرجویان و معلمان ظاهر شود. معلمان هنرستان، دبیرستان یا مقطع ابتدایی می توانند از این کتاب به عنوان راهنمای حضور در صحنه در موقعیت های مختلف استفاده کنند. این تنها کتاب درسی موجود برای درس تکمیلی در مورد این موضوع است که اغلب نادیده گرفته می شود.

کتاب آموزش حضور در صحنه

کارن ای هاگبرگ
کارن هاگبرگ مشاور و مجری کارگاهی است که برای تکنوازان، گروه ها، معلمان و دانش آموزان حضور دارد. شاگردان پیانوی او که برنده جایزه شده اند در سراسر ایالات متحده، اروپا و ژاپن اجرا داشته اند. دکتر هاگبرگ نویسنده مقالات متعددی در مورد آموزش پیانو و مشارکت کننده در فرهنگ لغت اپرا و فرهنگ لغت موسیقی و موسیقی گروو است.
نکوداشت های کتاب آموزش حضور در صحنه
This book is a worthwhile reference for every performer
این کتاب مرجعی ارزشمند برای هر اجراگر است
Clavier

قسمت هایی از کتاب آموزش حضور در صحنه (لذت متن)