کتاب باغبانی

Garden Time
سلام دنیا
کد کتاب : 85754
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6222743802
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باغبانی اثر جیل مک دونالد

کتاب «باغبانی» همه چیز را در مورد باغ ها به کودکان نوپا می آموزد - با حقایقی آسان در مورد چگونگی رشد گیاهان و نحوه قرار دادن غذا در باغبانی روی میزهای ما.

کتاب «باغبانی» مجموعه ای است که برای معرفی اولین مفاهیم غیرداستانی به نوزادان و کودکان نوپا طراحی شده است. با عبارات واضح و آسان ("ریشه ها در خاک زیر گسترش می یابند، و سپس شاخه ای از زمین بیرون می زند") و با تصاویر روشن و شاد، یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم کننده می کند. و هر صفحه محکم نکات مفیدی را برای تعامل با فرزند شما ارائه می دهد. این یک راه عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی که یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

کتاب باغبانی

جیل مک دونالد
جیل مک دونالد تصویرگر، نویسنده امریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که مجموعه سلام دنیا از جمله آثار اوست.
قسمت هایی از کتاب باغبانی (لذت متن)
دستکش هایت را بپوش و ابزار باغبانی را بردار می خواهیم برویم به باغچه. باغچه جایی است که می توانی میوه سبزی و گل و گیاه بکاری. در خانه محله یا مدرسه می توانی باغچه داشته باشی.
متن کتاب