کتاب دایره المعارف آشپزی ایرانی (2 جلد)

Ashpazi
از خورشخانه ایران باستان تا آشپزخانه هر استان
کد کتاب : 86753
شابک : 978-9647663243
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 1130
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دایره المعارف آشپزی ایرانی (2 جلد) اثر ساناز مینایی

دایرة المعارف دو جلدی حاوی 642 دستور غذایی سنتی ایرانی از پلوها و خورش ها گرفته تا کباب و دلمه و کوفته و ... همچنین طرز تهیه انواع و اقسام ترشی،شور،مربا،صبحانه،مارمالاد،کوکو،کتلت،چاشنی ونوشیدنی است.

آموزش تصویری مرحله به مرحله بر روی سی دی و در تمام دستورات غذایی اشپزی به روایت ساناز سانیا متمرکز بر اصول صحیح پخت و ایجاد طعم های منحصر به فرد است این بخش که باعث می شود دستپخت شما متفاوت باشد.

آموزش دقیق بر پایه راز و رمزهای اشپزی است.

و دیگر مزیت کتاب این است که هر دستوری که سایر اقوام با شیوه های مختلف درست میکنند نیز جمع آوری شده و کتاب ها علاوه بر محتوای غنی چاپ بسیار نفیسی دارند و تمام دستورات علاوه بر آموزش جز به جز حاوی عکس است .

کتاب جامع و نفیس آشپزی ایرانی در دوجلد اعلا و نفیس با چاپ با کیفیت گلاسه روغنی براق و رنگی و علاوه بر محتوای غنی تمام دستورات علاوه بر آموزش جز به جز حاوی عکس است .

کتاب دایره المعارف آشپزی ایرانی (2 جلد)

ساناز مینایی
ساناز مینایی نویسنده، محقق و مدرس در حوزه آشپزی، متولد 1341 در اراک ، دارا دکترای مدیریت کسب و کاراز دانشگاه لیبرتی آمریکا ،نخستین تولیدکنندهٔ برنامه‌های آشپزی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اوایل دهه هفتاد است.اولین آموزشگاه آشپزی در ایران توسط وی در سال ۱۳۶۲ تأسیس شد.اولین آموزشگاه آشپزی در ایران توسط ساناز مینایی تأسیس شد. ساناز مینایی از سال ۱۳۵۷ در ایران به تدریس هنرهایی چون تزئین سبزیجات و میوه‌آرایی، آشپزی، شیرینی‌پزی، دکور کیک، و مدیریت خانواده پرداخته‌است. او در سال...
دسته بندی های کتاب دایره المعارف آشپزی ایرانی (2 جلد)