کتاب غلبه بر او سی دی (OCD)

Getting Over OCD
چگونه بر وسواس های فکری خود غلبه کنیم
کد کتاب : 90219
مترجم :
شابک : 978-6001350429
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب غلبه بر او سی دی (OCD) اثر جاناتان اس آبرامویز

اثری است از پروفسور جاناتان-اس آبرامویز به ترجمۀ فهیمه رحمتی و چاپ انتشارات آفرینش. کتاب حاضردربارۀ یک اختلال روانشناسی به نام OCD می باشد و با ارائه ی راهکارهایی جالب و کارآمد به خواننده می آموزد که چگونه بر وسواس های فکری خود غلبه کند و گام هایی در راستای بازگشت به زندگی بهتر بردارد.

کتاب غلبه بر او سی دی (OCD)

جاناتان اس آبرامویز
جاناتان استوارت آبرامویز (زاده 11 ژوئن 1969) روانشناس بالینی آمریکایی و استاد گروه روانشناسی و علوم اعصاب در دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل (UNC-CH) است. او یک مرجع در زمینه اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) و اختلالات اضطرابی است که کار او بسیار مورد استناد قرار گرفته است .او یک آزمایشگاه تحقیقاتی دارد و به عنوان مدیر کلینیک اختلالات اضطراب و استرس UNC-CH خدمت می کند. آبرامویز به درک و درمان مشکلات روانشناختی از دیدگاه شناختی-رفتاری می پردازد.آبرامویز مدرک کارشناسی خود را در روانشناسی از ک...
قسمت هایی از کتاب غلبه بر او سی دی (OCD) (لذت متن)
در OCD، وسواس فکری تفکرات، ضربات، تردیدها، یا تصاویر مداومی که سرزده، بی جا، بی معنی و پریشانی آور به نظر می آیند است. برای افرادی با OCD، وسواس فکری نشان دهنده ی علاقه شدید به چیزی نیست؛ برعکس، آن ها: ـ افکار و تردیدهایی هستند که شما نمی خواهید داشته باشید. ـ شما برای نادیده گرفتن یا پایداری در برابر آن ها تلاش می کنید. (اغلب به صورت ناموفق) ـ باعث می شوند که شما احساس ناخوشایندی شبیه اضطراب یا ناامنی کنید. یک وسواس فکری علاقه ی شدید به چیزی نیست.
متن کتاب