کتاب طراحی پست های فشار قوی

Poste Feshar Ghavi
کد کتاب : 94411
شابک : 978-6002050632
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی پست های فشار قوی اثر سید مهدی حسینی

کتاب پیشرو، با توجه به نیاز در سیستم آموزشی در صنایع و دانشگاه‌ها طی چند سال تجربه حضور در صنعت و دانشگاه مولفین نگارش شده است. در نگارش این کتاب سعی بر این بوده است تمامی جزییات برای طراحی پست‌های فشار قوی به‌طوری ذکر گردد که مرجع و استانداردی برای آشنایی، طراحی و رفع سوالات مطروحه باشد.
در فصل اول انواع دسته‌بندی‌ها، آرایش و مراحل طراحی پست‌های فشار قوی ذکر گردیده است. فصل دوم موارد و اطلاعات اولیه مورد نیاز و شیوه محاسبات طراح را بیان می‌کند. در فصل سوم تمامی تجهیزات بکار رفته در پست‌ها و انواع آنها، با ذکر کامل جزییات شرح داده شده است. از آنجاییکه ترانسفورموتورها به عنوان مهمترین تجهیز پست‌های فشار قوی می‌باشند در فصل چهارم جداگانه این تجهیز به طور مبسوط مورد بررسی قرار گرفته است. جهت حفاظت از سیستم‌ها و اشخاص از خطاها در خطوط انتقال و داخل پست‌ها، سیستم زمین و محاسبات و طراحی آن دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشند که در فصل پنجم گنجانده شده است. همچنین انواع حفاظت‌ها جهت معرفی و آشنایی با رله‌های پست‌های فشار قوی در فصل ششم آورده شده است.
آشنایی با تمامی تجهیزات به کار گرفته شده در پست‌های فشار قوی، آشنایی با مکانیزم و عملکرد و انواع این تجهیزات، تسلط بر تمامی مفاهیم پست‌های فشار قوی.

کتاب طراحی پست های فشار قوی

دسته بندی های کتاب طراحی پست های فشار قوی