کتاب من مریخ هستم

Mars! Earthlings Welcome
زمینی ها خوش آمدید!
کد کتاب : 96333
مترجم :
شابک : 978-6222744427
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب من مریخ هستم اثر استیسی مک آنلتی


از نویسنده استیسی مک آلنتی و تصویرگر استیو لوییس
کتاب من مریخ هستم یک کتاب مصور غیرداستانی و سبک در مورد سیاره سرخ است که از دیدگاه خود مریخ روایت شده است...
دیدار با مریخ! سیاره سرخ. سیاره شگفت انگیز. خواهر و برادر مورد علاقه زمین (یا او ادعا می کند). گاهی اوقات آنها نزدیک هستند (فقط 34.5 میلیون مایل از هم فاصله دارند). گاهی اوقات آنها نیاز به فضا دارند (250 میلیون مایل از هم)! زمین و مریخ اشتراکات زیادی دارند - ابرها، کوه ها، یخ های قطبی. و در حالی که زمین دارای زمینیان است، مریخ دلیل قانع کننده ای برای اینکه چرا مردم باید برای گذراندن وقت با او سفر کنند، ارائه می دهد. روز او 7 دقیقه بیشتر است! او بزرگترین آتشفشان در کل منظومه شمسی را در خود جای داده است. او، خوب، شگفت انگیز است.
با طنز و جذابیت مشخص، استیسی مک‌آنلتی صدای مریخ را در این «زندگی‌نامه » آسمانی در مجموعه «جهان ما» پخش می‌کند. این کتاب تصویری به همان اندازه جذاب و غیرقابل مقاومت است که سرشار از حقایق مناسب برای کودکان است و به زیبایی توسط استیوی لوئیس زنده شده است.

کتاب من مریخ هستم

استیسی مک آنلتی
استیسی مک آنلتی نویسنده کتاب کودک است، که قبلاً مهندس مکانیک بود، همچنین واجد شرایط به عنوان دیرینه شناس (واقعاً واقعی نیست)، خبرنگار نمایشروزانه (چرا نه) و مربی گرین بی بی پاکر (کاملا!) است. او دریافت کننده افتخار نوشتن نویسنده جدید Ezra Jack Keats 2017 است که توسط جولیا سارکون-روچ نشان داده شده است. کتابهای تصویری دیگر او شامل Earth! 4.54 میلیارد سال اول من، نشان داده شده توسط دیوید لیچفیلد؛ شجاع و زیبا، هر دو توسط جوآن لو-وریتوف نشان داده شده است. آقای Fuzzbuster می داند که مورد علاقه اوست...