کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی

101 favorite play therapy techniques
جلد 1
کد کتاب : 96364
مترجم :
شابک : 978-6002500748
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی اثر هیدی جرارد کادوسون

کتاب « ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی» نوشته « هیدی جرارد کادوسون» توسط انتشارات دانژه منتشر شده است.
بازی درمانی با تکیه بر تمایلات طبیعی کودکان به تظاهر و بازسازی، به طور گسترده در درمان مشکلات روانی در دوران کودکی استفاده می شود. «۱۰۱ تکنیک بازی درمانی»شامل روش‌هایی است که برای برانگیختن بهترین پاسخ‌ها از کودکان توسط درمانگرانی که جهت‌گیری‌های شناختی-رفتاری، روان‌پویشی و سایر جهت‌گیری‌ها را نشان می‌دهند، توسعه یافته و برای کاربردی بودن، خاص بودن و اصالت آنها انتخاب شده‌اند. برای ارجاع آسان ترتیب داده شده است، هرکدام دارای شرح مختصر و کاربرد هدفمند هستند، مداخلات نشان داده شده - از جمله فانتزی، داستان سرایی، هنرهای بیانی، بازی، بازی عروسکی، بازی اسباب بازی ها و اشیاء، و بازی گروهی - با موفقیت برای پرداختن به موارد رایج استفاده شده است. مشکلاتی مانند عزت نفس پایین و ترس و خشم حل نشده و همچنین مشکلات جدی تر ناشی از از دست دادن، سوء استفاده و آسیب های جنسی. همه همکاران در اشتیاق و احترام ویراستاران کادوسون و شفر به خاطر ارزش ویژه بازی درمانی در دستیابی و شفای بیماران جوان شریک هستند. آنها با هم یک منبع التقاطی، در دسترس و جامع برای دانش آموزان و متخصصان ایجاد کرده اند که همچنین از والدینی که به دنبال باز کردن خطوط ارتباطی جدید با فرزندان خود هستند، حمایت می کند.

کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی

دسته بندی های کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی
نکوداشت های کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی
101 Favorite Play Therapy Techniques is just what child and mental health practitioners are looking for?a wealth of ideas to use with children and families.
کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی دقیقا همان چیزی است که پزشکان بهداشت روانی و کودکان به دنبال آن هستند؟ انبوهی از ایده ها برای استفاده با کودکان و خانواده ها.
R. VanFleet, PhD, RPT-S, Family Enhancement and Play Therapy Center

قسمت هایی از کتاب ۱۰۱ تکنیک بازی درمانی (لذت متن)