شیکهر چالا

شیکهر چالا

دکتر شِیکهر چالا فوق‌تخصص بیماری‌های گوارشی و دارای بورد تخصصی است که به‌مدت ۲۴ سال در زمینه‌ی درمان بیماری‌های گوارشی و کبدی پیشگام بوده است. وی از سال ۱۹۸۷ در شهر توپکا در ایالت کانزاس کار خود را آغاز کرده و سال‌هاست در مقام رئیس درمانگاه بالینی کانزاس و مدیرعامل شرکت Osteoporosis Services که بزرگ‌ترین کمپانی تراکم‌سنجی استخوان در غرب آمریکاست، فعالیت می‏کند.
او همچنین کتاب Winning the Hepatitis C Battle را نیز تألیف کرده است؛ کتابی که نامزد دریافت جایزه‌ی بنجامین فرانکلین از انجمن ناشران مستقل کتاب بوده است. از دیگر تألیفات او می‌توان به کتاب Spurn the Burn: Treat the Heat (Everything You Need to Know about Acid Reflux Disease) اشاره کرد.
دکتر چالا یکی از مدافعان پرشور آموزشِ مردم برای کمک به افزایش کیفیت زندگی آن‌هاست و رسانه‌های متعدد ملی و بین‌المللی بارها با او مصاحبه کرده‌اند. وی هم‌اکنون مشاور و سخنران برجسته‌ی چندین شرکت بزرگ دارویی است و در جایگاه هیئت‌مدیره‌ی چندین مجمع ملی و بین‌المللی مشغول فعالیت است. او همچنین پژوهش‌های بالینی فراوانی را برای شرکت‌های مختلف داروسازی مدیریت کرده است.

کتاب های شیکهر چالا

پروبیوتیک ها