جکی فرنچ

جکی فرنچ

ژاکلین فرنچ (متولد 29 نوامبر 1953 به عنوان ژاکلین فرنچر) یک نویسنده استرالیایی است که بیش از 140 کتاب نگارش کرده و تاکنون بیش از 60 جایزه ملی و بین المللی کسب کرده است. او به عنوان یکی از نویسندگان محبوب و برتر جوایز کودکان استرالیا در نظر گرفته می شود، و در بسیاری از ژانرهای کودک از جمله کتاب های تصویری، تاریخی، فانتزی و داستان تاریخی را نگارش می کند. او همچنین نویسنده کتابهای بیشماری در زمینه اکولوژی، باغبانی، کنترل آفات، رحم، سایر حیوانات وحشی و مرغ و همچنین داستان برای بزرگسالان است. او همچنین به طور مرتب در روزنامه ها و مجلات اطراف استرالیا، از جمله هفته نامه زنان استرالیا و روزنامه های Canberra Times همکاری می کند. او بخش های باغبانی را در مجموعه تلویزیونی طولانی مدت استرالیا Burke's Backyard پشت پرده نیز ارائه کرد.

کتاب های جکی فرنچ

گربه ی من دایناسور است


فرعون


پدر من اژدهاست


عموی من گرگ-انسان است


بیشتر بخوانید

چگونگی خلق «شخصیت های کودک» در داستان ها

در این مطلب می خواهیم درباره ی چگونگی به تصویر کشیدن «شخصیت های کودک» در داستان ها صحبت کنیم و درک بهتری را از ویژگی های آن ها به دست آوریم.

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟