جولیا گلدینگ

جولیا گلدینگ

جولیا گلدینگ (متولد 1969)، به نام های قلم جاس استرلینگ و حوا ادواردز، رمان نویس بریتانیایی است که بیشتر با سریال های سلطنتی گربه و کوارتت اصحاب شناخته می شود. وی متولد 1969 در لندن است و در حاشیه ایپینگ فارست بزرگ شد. او در اصل انگلیسی را در دانشگاه کمبریج خواند. وی سپس به وزارت امور خارجه پیوست و در لهستان کار کرد. کار وی به عنوان یک دیپلمات مکان های بسیاری از جمله کوه های تاترا و ته معدن ذغال سنگ سیلسی را به او برد.
وی پس از ترک لهستان، توجه خود را به تحصیلات آکادمیک معطوف کرد و در دانشگاه آکسفورد دکترای ادبیات دوره رمانتیک انگلیسی را گرفت. وی سپس در Oxfam به عنوان لابی گری درمورد موضوعات درگیری کار کرد، در سازمان ملل و با دولتها کارزار را برای کاهش تأثیر درگیری بر غیرنظامیانی که در مناطق جنگی زندگی می کردند، انجام داد.
گلدینگ در آکسفورد زندگی می کند و به عنوان یک نویسنده آزاد کار می کند. وی متاهل و دارای سه فرزند است. Diamond of Drury Lane اولین رمان او، اولین سری از مجموعه Cat Royal است. همچنین جولیا گلدینگ یک سری چهار رمان به نام کوارتت صحابه نوشته است.
در سال 2007، Waterstones او را به عنوان یکی از 25 نویسنده آینده انتخاب کرد.

کتاب های جولیا گلدینگ

زادگاه کت


الماس پنهان


راز سیرن ها


نگاه گورگن


معادن مینوتار


نفرین شیمر


کت و کبوترها


مخفیگاه دزدها


تازیانه نه سر


قلب سیاه جاماییکا


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟