تمی هیوگ

تمی هیوگ

تمی هیوگ (Tami Hoag) (متولد تامی میکلسون ؛ متولد 20 ژانویه 1959) رمان نویس آمریکایی است که بیشتر به خاطر کار در ژانرهای عاشقانه و تریلر شناخته می شود. بیش از 22 میلیون نسخه از کتاب های وی در دست چاپ است. هیوگ در کرسکو، آیووا به دنیا آمد و در شهر کوچک هارمونی، مینه سوتا، جایی که پدرش بیمه می فروخت، بزرگ شد. از کودکی می دانست که می خواهد نویسنده شود. وی در سال 2016 به یک مصاحبه کننده گفت: "من مجبور شدم زمان زیادی را برای سرگرمی خودم بگذرانم." من کتاب را در سن بسیار کمی پیدا کردم و عاشق کتاب شدم.
اولین کار هیوگ پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در بخش گردش خون La Crosse Tribune بود. وی پیش از انتشار اولین رمان خود، به عنوان دستیار عکاس نیز کار می کرد، اسب های نمایشی را آموزش می داد و لوازم جانبی دستشویی طراح را می فروخت. او با دانیل هیوگ که با او در دبیرستان ملاقات کرد ازدواج کرد و طلاق گرفت.
هیوگ کار خود را به عنوان نویسنده در سال 1988 آغاز کرد و عاشقانه های دسته بندی را برای Bantam Books Loveswept Line نوشت. بعد از چندین سال موفقیت در آن زمینه، هیوگ تمرکز خود را به رمان های پرتحرک تک عنوان تغییر داد. وی سیزده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز داشته است، از جمله 5 مورد در یک بازه 20 ماهه. رمان او "گناهان شب" به مینی سریال تلویزیونی با بازی والری برترینلی و هری هملین تبدیل شد. از هیوگ دعوت شده است تا در یکی از عملکردهای سواد باربارا بوش مطالعه کند.

کتاب های تمی هیوگ

پسر