علی اکبر ارجمندنیا

علی اکبر ارجمندنیا

دکتر علی‌اکبر ارجمندنیا عضو هیات علمی دانشگاه تهران (دانشیار) دکترای تخصصی خود را در سال ۱۳۸۶ در رشته روان‌شناسی اخذ کرد. دکتر ارجمندنیا پس از تدریس در دانشگاه‌های مختلف کشور در پاییز ۱۳۸۸ به عنوان استادیار در دانشگاه تهران مشغول به تدریس شد و در سال ۱۳۹۲ و بعد از تدریس در بیش از ۶۰ عنوان درس به مرتبه دانشیاری نایل شد. دکتر علی‌‍اکبر ارجمندنیا در ۳۰ فروردین ۱۳۵۴ در اراک متولد شد.
دکتر ارجمندنیا تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در محل تولد خود و با کسب رتبه اول در استان مرکزی در مقطع دیپلم به پایان رساند.
دکتر ارجمندنیا در سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه شد. در سال ۱۳۷۶ مدرک کارشناسی خود را در رشته روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرد و در همان سال در دانشگاه تهران برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرفته شد.
در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد شد. وی در سال ۱۳۸۱ در آزمون دکتری رشته روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کرد و موفق شد با کسب رتبه اول در این دانشگاه پذیرفته شود و در زمره دانشجویان با استعداد درخشان دانشگاه مزبور قرار گیرد.

کتاب های علی اکبر ارجمندنیا