چارلی فلچر

چارلی فلچر

چارلی فلچر (متولد 1960) فیلمنامه نویس و نویسنده انگلیسی است. پس از سالها نوشتن برای فیلم و تلویزیون، او اکنون احتمالاً بیشتر با رمان کودکانش، سنگ قلب شناخته شده است. فلچر پس از تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه، کار خود را در تجارت فیلم آغاز کرد و سپس به بی بی سی رفت و در آنجا در زمینه ویرایش فیلم کار کرد.
وی سپس به کالیفرنیا رفت و در آنجا فیلمنامه نویس شد، و به دلیل دریافت بورس تحصیلی فیلمنامه نویسی برادران وارنر در مدرسه سینما و تلویزیون USC. او فیلمنامه هایی را برای TriStar ، MGM ، Paramount و Warner Bros در میان دیگران نوشت.
او همچنین به انواع دیگر نوشتن، از جمله ویژگی های مجله، یک بازی رایانه ای و به عنوان ستون نویس روزنامه یکشنبه ملی و یک بازرسان رستوران نقل مکان کرد.
وی در لس آنجلس با همسرش دومنیکا؛ همکار اسکاتلندی آشنا شد و با او ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند و در ادینبورگ زندگی می کنند.

کتاب های چارلی فلچر

انجمن نگهبانان 1 (بخش اول)


انجمن نگهبانان 3 (بخش دوم)


انجمن نگهبانان 2 (بخش اول)


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟