احمد کلاته

احمد کلاته

احمد کلاته، مدیر اولین سایت هیدرولیک در ایران که از سال ۱۳۸۸ شروع کرد و مدیر آکادمی کسب و کار اینترنتی می باشد. دوره دیجیتال مارکتینگ در آکادمی کسب و کار اینترنتی، کارگاه‌ هایی است که به صورت هفتگی برگزار می‌ شوند که در این کارگاه ها موضوعات مختلفی آموزش داده می ‌شود. مهم ترین ویژگی این کارگاه ها این است که به صورت کاملا عملی و به دور از هیچ گونه مقدمه و مباحث تئوری ارئه می شود. احمد کلاته برای 2000 نفر اشتغال زایی آنلاین کرده است.
پس از این که کارش رونق گرفت و مردم از آن استقبال کردند، به دنبال دوره های ایرانی و خارجی رفت و تحقیقات مختلفی را انجام داد. بعد از مدتی فهمید که مشکل اساسی اکثر دوره های ایرانی این بود که این دوره ها آن چیزی را که واقعا نیاز مخاطبان بود را ارائه نمی دادند.
این شد که تصمیم گرفت به غیر از کار هیدرولیک، کسب و کار اینترنتی دیگری راه اندازی کند و در نهایت به بحث آموزش بازاریابی اینترنتی وارد شود چون علاقه بسیار زیادی به آن داشت. این روزها بسیاری از جوانان برای رسیدن به موفقیت در دوره های احمد کلاته  شرکت می کنند. در واقع هدف او این بود که اطلاعاتی را که در این چند سال به دست آورده را به دیگران منتقل کند، تا دیگران هم بتوانند برای خودشان کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند.

کتاب های احمد کلاته