سید کامران باقری

سید کامران باقری

دکتر سید کامران باقری از مشاوران و مدرسان سرشناس مديريت نوآوری و مالکيت فکری و عضو هيات مديره انجمن مديريت فناوری ايران است. دکتر باقری دارای مدرک دکترای مديريت نوآوری از دانشگاه سانتانا ايتاليا و کارشناسی ارشد حقوق مالکيت فکری از دانشگاه تورين ايتاليا است.
وی علاوه بر ارائه مشاوره مديريت نوآوری به شرکت‌ها و سازمان‌های پيشرو کشور، استاد مدعو دانشگاه صنعتی شريف و دانشگاه تهران و همچنين پژوهشگر مدعو دانشگاه سانتاآنا ايتاليا است. انتشار و ارائه بيش از ۷۰ مقاله علمی در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های داخلی و بين المللی و همچنين تاليف و ترجمه ۹ کتاب در زمينه مديريت نوآوری و مالکيت فکری از جمله سوابق علمی ايشان است. دکتر باقری داور ژورنال‌های معتبر بين‌المللی از جمله California Management Review در زمينه مديريت نوآوری و مالکيت فکری است. تحليل‌های وی در حوزه نوآوری ايرانی در روزنامه‌های دنيای اقتصاد و شرق منتشر می‌شود.
دکتر باقری بنيان‌گذار و مدير وبگاه تخصصی هم‌آفرينی در حوزه مديريت نوآوری و مالکيت فکری است. وی با سخنرانی و تدريس در بيش از ۳۰۰ سمينار، کنفرانس و کارگاه آموزشی در حوزه مديريت نوآوری و مالکيت فکری، از چهره‌های اثرگذار در ترويج مديريت نوآوری در صنعت ايران بوده است.

کتاب های سید کامران باقری

پایان نوآوری نمایشی


نتایج نوآوری باز


عبور از طوفان


نوآوری بازخدماتی