هلن استاینررایس

هلن استاینررایس

هلن استاینر رایس (زاده 19 مه 1900 - درگذشته 23 آوریل 1981) نویسنده آمریکایی شعرهای الهام بخش و مسیحی بود. هلن استاینررایس در 19 مه 1900 در لورین، اوهایو به دنیا آمد. پدرش که کارگر راه آهن بود، در اپیدمی آنفولانزا در سال 1918 درگذشت. او کار را برای یک شرکت عمومی آغاز کرد و به سمت مدیر تبلیغات پیش رفت، که برای یک نادر بود. زن در آن زمان او همچنین رئیس ایالت اوهایو کمیته اطلاعات عمومی زنان انجمن چراغ برق شد و برای حقوق زنان و بهبود شرایط کار کمپین کرد.
در سال 1929، او با فرانکلین درایدن رایس، معاون بانک در دیتون، اوهایو ازدواج کرد. پس از سقوط بازار سهام در اکتبر همان سال، فرانکلین شغل و سرمایه گذاری خود را از دست داد. او دچار افسردگی شد که هرگز بهبود نیافت و در سال 1932 خودکشی کرد.
رایس یک تاجر و مدرس موفق شد اما رضایت بخش ترین راه خود را در نوشتن شعر برای شرکت کارت تبریک Gibson Greetings یافت. شعرهای او در دهه 1960 زمانی که چندین شعر توسط علاءالدین در بخش شعر برنامه تلویزیونی لارنس ولک خوانده شد، مورد توجه گسترده قرار گرفت.
تقاضا برای اشعار او به حدی زیاد شد که کتاب‌های او پس از چاپ‌های فراوان همچنان به فروش می‌رسد و او به عنوان "شاعر الهام بخش محبوب آمریکا" تحسین شده است. کتاب های شعر الهام بخش هلن اشتاینر رایس اکنون نزدیک به هفت میلیون نسخه فروخته است. ایمان مذهبی قوی او و توانایی او برای بیان احساسات عمیق، به شعرهای او جذابیتی جاودانه داد.
او در غروب 23 آوریل 1981، یک ماه قبل از تولد 81 سالگی خود درگذشت و در گورستان الموود در لورین، اوهایو به خاک سپرده شد.
پاپ جان پل دوم، رئیس جمهور جیمی کارتر و همسرش روزالین از تحسین کنندگان هنر او بودند.

کتاب های هلن استاینررایس

گفتگو با خدا 1