ویلیام افولس

ویلیام افولس

ویلیام اوفولز با نام مستعار پاتریک اوفولز (متولد 1934) دانشمند علوم سیاسی، بوم شناس، محقق مستقل و نویسنده آمریکایی است. او به خاطر نقش پیشگام خود در جنبش مدرن زیست محیطی شناخته شده است. کار او بر برخی از پیامدهای اکولوژیکی، اجتماعی و سیاسی تمدن صنعتی مدرن متمرکز است. اوفولز در سال 1934 متولد شد و مدرک AB خود را در شرق شناسی از دانشگاه پرینستون در سال 1955 دریافت کرد. هجده سال بعد، در سال 1973، دکترای خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه ییل گرفت.
پس از فارغ التحصیلی از پرینستون، افولز به مدت چهار سال در گارد ساحلی ایالات متحده به عنوان افسر خدمت کرد. پس از ترخیص، او به مدت هشت سال در خدمات خارجی ایالات متحده در سفارتخانه‌هایی در ساحل عاج و ژاپن خدمت کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ییل در سال 1973، او برای دوره های کوتاهی در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه اوبرلین سخنرانی کرد. سپس به عنوان یک محقق و نویسنده مستقل ساکن شد.
اوفولز در سال 1977 جایزه Sprout را از انجمن مطالعات بین‌المللی برای کتاب «اکولوژی و سیاست کمبود» دریافت کرد. در سال 1992، نسخه اصلاح شده ای با عنوان Ecology and the Politics of Scarcity Revisited منتشر شد. این اثر جایزه کامر را از انجمن علوم سیاسی آمریکا دریافت کرد.

کتاب های ویلیام افولس

بزرگی نامتعادل