جرج ایلیان

جرج ایلیان

کسب درآمد از اینترنت این روزها به قدری محبوب شده است که همه ادعا می کنند چگونه این کار را انجام دهند. با این حال واقعیت این است که تعداد کمی موفق شده اند. در کتاب‌هایم دانشی را که در 5 سال گذشته جمع‌آوری کرده‌ام به اشتراک می‌گذارم و شما می‌توانید آن را با قیمت یک قهوه دریافت کنید.
من در 5 سال گذشته در مشاغل مختلف به صورت آنلاین کار کرده ام و در این راه درآمد بسیار خوبی کسب کرده ام. من در حال حاضر یک تجارت طراحی گرافیک، یک تجارت کتاب الکترونیکی، برخی سرمایه گذاری های بیت کوین دارم و به ایجاد یک یا دو اپلیکیشن موبایل معروف هستم و این فقط یک شروع است.
علاوه بر آنچه که خودم در تلاش‌های آنلاین مختلف آموخته‌ام، بسیاری از راه‌حل‌های پول‌ساز آنلاین دیگر نیز از طریق شبکه‌سازی با کارآفرینان آنلاین دیگر به من آموزش داده شده است. اینها افرادی مانند من و شما هستند که میل و انگیزه ای برای کسب درآمد به عنوان یک فرد خوداشتغال دارند در مقابل تکیه بر شخص دیگری برای تعیین میزان درآمد ما.
من همچنین چند نکته و ترفند را در طول مسیر یاد گرفته ام تا روند کسب درآمد آنلاین را سریعتر و آسان تر کنم. من تمام این دانش را برای شما به اشتراک می گذارم به این امید که شما نیز مانند من بتوانید زندگی مورد نظر خود را داشته باشید.
تصور کنید پول و آزادی لازم را برای رفتن و زندگی در هر جایی که می خواهید و سفر به سراسر جهان دارید. همه چیز با پولی که می توانید به صورت آنلاین به دست آورید امکان پذیر است و به شما این توانایی را می دهد که هر چیزی را که همیشه می خواستید داشته باشید - و بیشتر!

کتاب های جرج ایلیان