بو سانچز

بو سانچز

بو سانچز یک واعظ، رهبر و کارآفرین است. او نویسنده 29 کتاب پرفروش و ناشر هشت نشریه است. بو همچنین یک برنامه تلویزیونی هفتگی، یک برنامه رادیویی روزانه و یک برنامه تلویزیونی اینترنتی روزانه دارد. او به عنوان یک سخنران قدرتمند به طور گسترده در سراسر جهان سفر می کند. او تاکنون در 14 کشور از جمله 36 شهر در آمریکای شمالی برای مخاطبان سخنرانی کرده است.
او سازمان‌های بسیاری را تأسیس کرد، مانند Anawim، خانه‌ای ویژه برای سالمندان رها شده، و Shepherd’s Voice، یک گروه رسانه‌ای که گسترده‌ترین ادبیات الهام‌بخش را در کشور منتشر می‌کند. او همچنین بنیانگذار خانواده نور عیسی، یک جامعه روحانی است.
او همچنین به عنوان یکی از مردان جوان برجسته (TOYM) در سال 2006 ذکر شد.
بو به طور خصوصی یک کارآفرین موفق است. او اغلب در مورد سواد مالی تدریس می‌کند و می‌نویسد، و معتقد است که فقر ما به شدت محصول هوش مالی پایین مردم است، با تمرکز بر موضوعاتی مانند مدیریت بدهی، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و تجارت.
بو در تلاش دیگری که به آن علاقه زیادی دارد، آکادمی فیلیپینی کاتولیک (www.catholicfilipinoacademy.com) را برای کمک به والدینی که می خواهند فرزندانشان را در خانه آموزش دهند، راه اندازی کرد.
اما بالاتر از همه اینها، بو معتقد است که اولین درخواست او این است که برای همسرش ماروو، شوهری مهربان و برای پسرانش بندیکت و فرانسیس، پدری فداکار باشد. آنها در مانیل، فیلیپین زندگی می کنند.

کتاب های بو سانچز