هرب کوهن

هرب کوهن

هرب کوهن (Herb Cohen) یک متخصص مذاکره آمریکایی است.
کوهن یک مذاکره کننده و مشاور استراتژی شرکتی و دولتی در زمینه معاملات تجاری و مدیریت بحران است. او نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز شما می توانید هر چیزی را مذاکره کنید و چندین مقاله و وبلاگ نوشته است و سخنرانی های بی شماری در مورد موضوعات مربوط به معامله، فروش، مذاکره، برندسازی و ایجاد انگیزه ارائه کرده است.
در سال 1980، هرب کوهن توسط مجله پلی بوی لقب "بهترین مذاکره کننده جهان" را دریافت کرد. همچنین، در شماره ژوئن 1981 مجله تایم آمده است: "اگر شما در یک مذاکره سرنوشت ساز زندگی خود را تغییر دهید، شخصی که می خواهید در کنار میز شما باشد هرب کوهن است." جک اندرسون، ستون نویس سندیکای واشنگتن پست، در روز پنج شنبه، 12 فوریه 1981، این جمله را نوشت: "دولت کارتر برای کمک به بازگرداندن پنجاه و دو گروگان خود از ایران، از هرب کوهن، مذاکره کننده معتبر بین المللی تماس گرفت. او نه تنها به جیمی گفت. افراد کارتر چه اشتباهی می‌کردند - در حالی که آن را انجام می‌دادند - اما آزادی گروگان‌ها را تقریباً تا یک ساعت پیش‌بینی می‌کردند... از سوی دیگر، رونالد ریگان همانطور که کوهن توصیه کرد پاسخ داد و ایرانی‌ها به عنوان کوهن واکنش نشان دادند. پیش بینی کرد - در مهلت دقیقی که پیش بینی کرده بود."
در سال 1995، هفته نامه ناشران اعلام کرد که شما می توانید درباره هر چیزی مذاکره کنید، پنجمین کتاب صوتی پرفروش تمام دوران است.
کوهن، به نمایندگی از دفتر سخنرانان اجرایی، به عنوان یکی از پنج سخنران اصلی مورد تقاضا در آمریکای شمالی در سال 2001 انتخاب شد.

کتاب های هرب کوهن

این مورد را مذاکره کنید!