فرد اینگلیس

فرد اینگلیس

فردریک چارلز اینگلیس (زاده 17 مه 1937) استاد بازنشسته مطالعات فرهنگی در دانشگاه شفیلد در بریتانیا است. وی که قبلاً استاد مطالعات فرهنگی در دانشگاه وارویک بود، عضو دانشکده علوم اجتماعی در مؤسسه مطالعات پیشرفته، پرینستون، همکار در مؤسسه مطالعات پیشرفته هلند، و بازدید از مرکز تحقیقات علوم انسانی همکار بوده است. دانشگاه ملی استرالیا، کانبرا.
او در استاکتون-آن-تیس، شهرستان دورهام به دنیا آمد و در مدرسه اوندل در نورث همپتون شایر تحصیل کرد. او در سال 1960 با مدرک ادبیات انگلیسی از کالج گونویل و کایوس در کمبریج فارغ التحصیل شد و سپس در دانشگاه ساوتهمپتون در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ساوت همپتون مشغول به تحصیل شد و در آنجا به عنوان پژوهشگر دولتی مشغول به کار شد. دو مدرک دکترای او (PhD, DSc) توسط دانشگاه بریستول بر اساس آثار منتشر شده اعطا شد.
انگلیس بارها برای The Nation، New Statesman و The Independent نوشته است و به طور منظم به رادیو بی بی سی کمک می کند. او یکی از اعضای انجمن فابیان است و چهار بار به عنوان نامزد حزب کارگر برای پارلمان بریتانیا ایستاده است. در سال 1970 و فوریه 1974 او با دربی‌شایر غربی مبارزه کرد و در اکتبر 1974 با چلتنهام و در سال 1987 با وینچستر مسابقه داد، اما در هر نوبت توسط محافظه‌کاران شکست خورد.

کتاب های فرد اینگلیس

نظریه رسانه ها