ماندانا تبریزی

ماندانا تبریزی

ماندانا تبريزى حقوقدان، هنرمند و نويسنده ايرانى است كه در تهران متولد شده است. كار هنرى خود را در سال ١٩٩٤ آغاز كرد.در همين مدت در رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامى پذيرفته شد.
طراحى را نزد استاد هانيبال الخاص كه به راستى پدر طراحى ايران بود آغاز كرد( ايشان در سال ٢٠١٠ درگذشتند) .
در سال ١٩٩٨ در مقطع ليسانس از دانشگاه فارغ التحصيل شد. در سال ٢٠٠٠ شروع به فراگيرى تكنيك نقاشي با مداد رنگى نزد خانم مرسده  محمدزاده كرد و موفق شد تا در سال ٢٠٠٢ اولين نمايشگاه آثار خود را در گالرى ابن سينا برگزار نمايد.
از سال ٢٠٠٢ تا ٢٠٠٥ كار با مدادرنگى و پاستل را نزد خانم دلبر شهباز ادامه داد و در سال ٢٠٠٥ دومين نمايشگاه نقاشى خود را در گالرى نقش جهان برپا كرد.
در سال ٢٠٠٦ تصميم به ادامه تحصيل در مقطع فوق ليسانس گرفت و در رشته حقوق بين الملل پذيرفته شد و در سال ٢٠٠٨ با نمره عالى فارغ التحصيل گرديد و بلافاصله در مقطع دكترا PhD رشته حقوق تجارت بين الملل در دانشگاه آمريكايى شارجه مشغول به تحصيل و در سال ٢٠١١ فارغ التحصيل شد.
از آنجاييكه تجربه نوشتن و نگارش داستان را بصورت خودآموخته داشت، بعد از تولد اولين فرزندش تصميم به نوشتن اولين كتاب خود با نام ” كوچه هميشه بهار ” گرفت . اين كتاب به زبان فارسى و شامل پنج داستان است كه در تابستان ٢٠١٦ در ايران به چاپ رسيد و در تمام ايران و ساير كشورها در دسترس ميباشد.
در حال حاضر در سمت محقق و حقوقدان مشغول به همكارى با سازمان ملل متحد و همچنين در حال كار بر روى كتاب دوم و سوم خود ميباشد كه به زودى به بازار عرضه ميگردد

کتاب های ماندانا تبریزی

زنانی که می شناسم