آنی ارسو

آنی ارسو

 آنی ارسو (Anne Ursu)، رمان‌نویس و نویسنده آمریکایی اهل مینیاپولیس، مینه‌سوتا است. او به دانشگاه براون رفت.
اولین رمان اورسو، ریختن کلارنس، درباره یک ماده مخدر است که در هوای یک شهر کوچک مینه سوتا می چرخد. این دارو تأثیر شدیدی بر ساکنان شهر داشت که پس از آن از حافظه‌های احشایی و بی‌حالی رنج می‌بردند. رمان دوم او، ناپدید شدن جیمز، درباره پسری است که در طی یک شعبده بازی ناپدید می شود.
خرده نان، رمانی درجه متوسط ​​که توسط والدن پاند پرس منتشر شد، در 27 سپتامبر 2011 منتشر شد. با الهام از "ملکه برفی" اثر هانس کریستین اندرسن، خرده نان داستانی از مبارزه برای نگه داشتن و چیزهایی است که ما پشت سر می گذاریم.
اورسو همچنین یک سه گانه برای خوانندگان کلاس متوسط ​​نوشته است، کرونوس کرونیکلز، (منتشر شده توسط آتنیوم)، که شامل ماجراهای دو پسرعمو در قلمرو اساطیر یونان است. عناوین منفرد The Shadow Thieves، The Siren Song و The Immortal Fire هستند.
او یکی دیگر از فانتزی‌های کلاس متوسط ​​را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد، پسر واقعی، که مدت‌ها در فهرست جایزه ملی کتاب قرار داشت.
او در MFA دانشگاه Hamline با حداقل رزیدنتی در زمینه نوشتن برای کودکان و بزرگسالان جوان تدریس می کند.
اورسو همچنین نویسنده سابق یک وبلاگ ورزشی محبوب در مورد دوقلوهای مینه سوتا به نام bat-girl.com است. در سال 2007، او در سایت پست کرد که دیگر زمانی برای نگهداری آن ندارد و گفت: "زمان پایان دادن به این ماجراجویی فوق العاده فرا رسیده است. من امیدوار بودم بتوانم آن را با دش ادامه دهم، اما به سادگی ندارم. وقت آن است که این وبلاگ را به خوبی انجام دهیم، و هیچ فایده ای برای انجام آن به روش دیگری وجود ندارد."

کتاب های آنی ارسو

دختر گم شده