کتاب دختر گم شده

The Lost Girl
کد کتاب : 83018
مترجم :
شابک : 978-6004629737
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های برگزیده به انتخاب Publishers Weekly

معرفی کتاب دختر گم شده اثر آنی ارسو

کتاب «دختر گمشده» رمانی نوشته «آنی ارسو» است که اولین بار در سال 2019 منتشر شد. دو خواهر به نام «آیریس» و «لارک»، دوقلوهای یکسان هستند اما تفاوت هایی با هم دارند. آن ها همیشه از هم مراقبت کرده اند، و وقتی در دو کلاس جدا و دو فعالیت مختلف برای ساعت های پس از مدرسه (اردوی هنر برای «لارک»، و گروه دختران کتابخانه برای «آیریس») قرار می گیرند، کاملا از این تغییرات ناراحت می شوند. هیچ چیز برای «آیریس» خوشحال کننده نیست، و رقم خوردن چند رویداد عجیب، اوضاع را حتی بدتر از قبل می کند: ملاقات با صاحب اسرارآمیز یک عتیقه فروشی که ادعا می کند قادر به کنترل جادو است؛ گم شدن اشیایی از خانه دوقلوها؛ و تعقیب شدن توسط یک کلاغ غول پیکر. این اتفاقات با رازی تاریک و خطرناک در ارتباط هستند که ممکن است دوقلوها را برای همیشه از هم جدا کند.

کتاب دختر گم شده

آنی ارسو
آنی ارسو (Anne Ursu)، رمان‌نویس و نویسنده آمریکایی اهل مینیاپولیس، مینه‌سوتا است.او به دانشگاه براون رفت.اولین رمان اورسو، ریختن کلارنس، درباره یک ماده مخدر است که در هوای یک شهر کوچک مینه سوتا می چرخد. این دارو تأثیر شدیدی بر ساکنان شهر داشت که پس از آن از حافظه‌های احشایی و بی‌حالی رنج می‌بردند. رمان دوم او، ناپدید شدن جیمز، درباره پسری است که در طی یک شعبده بازی ناپدید می شود.خرده نان، رمانی درجه متوسط ​​که توسط والدن پاند پرس منتشر شد، در 27 سپتامبر 2011 منتشر شد....
نکوداشت های کتاب دختر گم شده
An imaginative story of empowerment, showing how one girl with the help of others can triumph.
داستانی خیال پردازانه در مورد یافتن قدرت، که نشان می دهد چگونه یک دختر می تواند با کمک دیگران به موفقیت برسد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A passionate and complex story.
داستانی پرشور و پیچیده.
New York Times New York Times

A beautiful, timeless tale of love conquering darkness in the midst of mystery and the angst of change.
قصه ای زیبا و جاودان درباره غلبه عشق بر تاریکی در میان اسرار و خشم تغییر.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب دختر گم شده (لذت متن)
صبح اولین روز مدرسه که بیدار می شوی، با ناشناخته های زیادی رو به رو می شوی. دست کم می شود بدانی چه لباسی قرار است بپوشی. اما امسال، از آنجایی که می خواست به آقای «پیتر» و هر کس دیگری که فکر می کرد او ایده جدا شدن کلاس خودش و خواهرش را پذیرفته پیامی بدهد، باید هوشمندانه تر برنامه ریزی می کرد.

بعد از کلی فکر کردن، تونیک طوسی، ساق شلواری و کفش های ساقدار لاجوردی را انتخاب کرد. پایین سمت چپ تونیکش، جغدی بود با چشم های خیره که به وضوح ناراضی به نظر می رسید. بندهای کفشش هم قرمز بود.

اما صبح که بیدار شد و چشمش به لباسش افتاد، حس خوبی نداشت. در نتیجه آن ها را سر جایشان گذاشت و روی ساق شلواری مشکی اش یک دامن و بلوز مشکی پوشید و پوتین های مشکی اش را به پا کرد و آخر هم موهایش را با یک کش مشکی مخصوص بست. این هم از این. لباس هایش می گفتند من اینجا نیستم.