کارن وال یورگنسن

کارن وال یورگنسن

کارین وال-یورگنسن استاد دانشکده روزنامه‌نگاری، رسانه و فرهنگ کاردیف است. او دارای مدرک دکترا از دانشگاه استنفورد، ایالات متحده آمریکا، و دکترای افتخاری از دانشگاه Roskilde، دانمارک است. تحقیقات او بر روزنامه نگاری و شهروندی متمرکز است. کارن وال یورگنسن عنوان رئیس محیط پژوهشی و فرهنگ دانشگاه مشغول به خدمت است. در این نقش، بر روی تقویت یک محیط تحقیقاتی فراگیر، مشارکتی و خلاق در دانشگاه کاردیف کار می کند.
به عنوان یک محقق، بر رابطه بین شهروندی، رسانه و احساسات - و چگونگی تأثیر آن تحت تأثیر تغییرات سریع فناوری و نوآوری متمرکزاست. او به‌عنوان مدیر پژوهشگر مرکز روزنامه‌نگاری اجتماعی، اخیراً تحقیقات گسترده‌ای در مورد تجربیات روزنامه‌نگاران جامعه، از جمله در همه‌گیری ویروس کرونا انجام داده‌است. علاوه بر این، روی پروژه های تحقیقاتی در مورد رسانه های پوپولیست راست و اطلاعات نادرست کار می کند.
کارن وال یورگنسن پنج کتاب نوشته است. احساسات، رسانه و سیاست (Polity Press، 2018)، شهروندی دیجیتال در یک جامعه اطلاعاتی (Polity Press، 2018، تالیف مشترک با Arne Hintz و Lina Dencik)، بلایا و رسانه ها (پیتر لانگ، 2012؛ نویسنده مشترک مروی) پانتی و سیمون کوتل)، روزنامه‌نگاران و مردم (پرس همپتون، 2007) و شهروندان یا مصرف‌کنندگان؟ (انتشارات دانشگاه آزاد، 2005؛ تالیف مشترک جاستین لوئیس و سانا اینتورن).
کارن وال یورگنسن پنج کتاب دیگر را ویرایش کردهاست. از جمله کتاب راهنمای مطالعات روزنامه نگاری (راتلج، با توماس هانیتز - ویرایش دوم 2020، چاپ اول 2009) و شهروندی واسطه (راتلج، 2007). من بیش از 100 مقاله در مجله و فصل کتاب منتشر کرده ام. من همچنین مفسر رسانه ای مکرر در مورد موضوعات مربوط به شهروندی و رسانه است و مطالب زیادی برای The Conversation نوشته است.

کتاب های کارن وال یورگنسن

احساسات رسانه و سیاست


مطالعات روزنامه ‎نگاری