دیپ پاتل

دیپ پاتل

دیپ پاول متولد 29 نوامبر 1998 در جورجیا است.دیپ پاتل در خانواده ای متوسط ​​در ماکون، جورجیا، شهر کوچکی با سومین سطح بالای فقر متمرکز در ایالات متحده بزرگ شد. او دوران راهنمایی خود را با ورق زدن سکه های کمیاب در eBay گذراند و در ۱۲ سالگی اولین ۲۰۰۰ دلار خود را به دست آورد.در 17 سالگی، او اولین کتاب خود را به نام افسانه پسر کاغذی: 11 اصل موفقیت منتشر کرد. این کتاب داستانی دراماتیزه شده درباره یک پسر کاغذی است که از اصول ساده برای ایجاد کسب و کار خود گام به گام استفاده می کند. مجله Success آن را "بهترین کتاب تجاری" سال 2016 نامید و اساتید هاروارد و پرینستون پیام آن را برای کارآفرینان جوان تحسین کردند.

"من یک کارآفرین سریال، بازاریاب و نویسنده پرفروش کتاب A Paperboy’s Fable: The 11 Principles of Success هستم. این کتاب توسط مجله Success عنوان شماره 1 بهترین کتاب تجاری در سال 2016 را به خود اختصاص داد و در سال 2016 توسط مجله Entrepreneur به عنوان بهترین کتاب برای کارآفرینان معرفی شد. همچنین به عنوان 25 تأثیرگذار برتر بازاریابی توسط فوربس شناخته شده است، من با استارت آپ های تحت حمایت VC در 500 شرکت Fortune کار کرده ام. من همچنین در فوربس، کارآفرین، هافینگتون پست و مجله موفقیت مشارکت دارم."

پاتل می‌گوید: «این الهام از دوران کودکی پدرم به‌عنوان یک کاغذفروش بود، و تمام داستان‌هایی که او درباره اولین شغلش در زمان نقل مکان به ایالات متحده برای من تعریف می‌کرد. و از جاه طلبی های خودم نیز الهام گرفته شد. به نوعی، میل به یافتن چگونگی رسیدن به جایی که می‌خواستم به آن دامن زد.»

کتاب های دیپ پاتل

داستان یک روزنامه رسان