استفان مکنزی

استفان مکنزی

دکتر استفان مک کنزی متولد 1960 دارای دکترای روانشناسی است و از سال 2012 سه کتاب منتشر کرده است - پرفروش ترین کتاب ذهن آگاهی برای زندگی، با دکتر کریگ هاسد (2012، Exisle)، یک کتاب درسی آمار مقدماتی برای دانشجویان علوم بهداشت - آمار حیاتی (2013، الزویر) ) و اکنون ذهن آگاهی در محل کار (2014، Career Press). ا

دکتر استفان مک کنزی، مدرس ارشد در دانشکده علوم روانشناسی دانشگاه ملبورن با بیش از سی سال تجربه در تحقیق و آموزش طیف وسیعی از زمینه ها است.

دکتر استفان مک کنزی بیش از سی سال تجربه در تحقیق و آموزش طیف وسیعی از زمینه های روانشناختی از جمله افسردگی، زوال عقل، سوء مصرف مواد و اخیراً ذهن آگاهی دارد. دکتر مک کنزی به عنوان یک مدرس، محقق و نویسنده توانایی منحصر به فردی برای ارائه اطلاعات بالقوه پیچیده به شیوه ای گرم، جذاب و سرگرم کننده دارد. او در حال حاضر یک مدرس ارشد در دانشکده علوم روانشناسی دانشگاه ملبورن است، جایی که در حال توسعه مجموعه ای از دوره های آنلاین جدید و نوآورانه در مورد موضوعاتی از جمله بهزیستی، ذهن آگاهی و ذهن آگاهی در عمل بالینی است. او همچنین یک ناظر و مشاور دوره آنلاین در دانشگاه موناش است، جایی که به دلیل رهبری خود در توسعه یک پورتال تحقیقاتی آنلاین برنده جایزه رئیس برای تعالی در آموزش شد.

کتاب های استفان مکنزی