تریسی بروگان

تریسی بروگان

تریسی بروگان نویسنده آمریکایی پرفروش داستان های تاریخی و معاصر زنان است.
بروگان نویسنده پرفروش USA Today، Wall Street Journal و Amazon Publishing سه بار جایزه الماس انتشارات آمازون را برای فروش بیش از سه میلیون نسخه دریافت کرده است، و سه بار فینالیست جایزه RWA RITA برای برتری در داستان های رمانتیک شده است. و سه بار برنده جایزه بهترین کتابفروشان شد.
سری‌های Bell Harbor و Trillium Bay او در فهرست ۱۰۰ برتر Kindle قرار گرفته‌اند و به بیش از ده‌ها زبان ترجمه شده‌اند. اولین رمان او، یک کمدی رمانتیک با عنوان چیز کوچک دیوانه، نامزد بهترین کتاب اول توسط RWA شد و با فروش بیش از 1.5 میلیون نسخه در سراسر جهان، پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی است.
بروگان که بیشتر به خاطر چرخش کمدی خود در ژانر عاشقانه شناخته می شود، همچنین نویسنده پرفروش ترین فیلم Highland Surrender است و در حال حاضر مشغول کار بر روی یک سریال تاریخی سبک با حضور برادران Bostwick از Trillium Bay در دهه 1880 است. ART OF THE CHASE با الهام از جزیره مکیناک میشیگان و هتل بزرگ جزیره، برای اکران در 12 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است.
بروگان در میشیگان زندگی می‌کند و داستان‌هایی درباره نسخه‌های داستانی همه مکان‌هایی که دوست دارد از آن بازدید کند، می‌نویسد

کتاب های تریسی بروگان

داروی عشق


در قلبم جای داری