جین همسلی-براون دانشیار (بین المللی) و خواننده در تحقیقات بازاریابی در دانشگاه ساری، گیلدفورد، ساری، انگلستان است. جین نویسنده بیش از 70 مقاله و مقاله در مورد رفتار مصرفکننده، انتخاب در بازارهای آموزشی و تصمیمگیری مدیریت است، از جمله دو کتاب: مدیریت و رهبری بازاریابی آموزش: تحقیق، عمل و کاربردها (2013 با Oplatka) و انتخاب آینده: تصمیمگیری جوانان در آموزش، آموزش و بازارهای شغلی (2001). جین همچنین سردبیر مجله بازاریابی برای آموزش عالی با دکتر آنتونی لوری از کالج امرسون، بوستون، MA، ایالات متحده است.