کتاب مدرسه ی پرواز

Flight School
کد کتاب : 101129
مترجم : پانته آ عشقی قمصری
شابک : 978-6222540937
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدرسه ی پرواز اثر لیتا جاج

کتاب «مدرسه‌ی پرواز»، داستانی به قلم لیتا جاج است که ماجراجویی‌های پنگوئنی را روایت می‌کند که به‌رغم محدودیت‌هایش، رویای پرواز در سر دارد. نویسنده‌ی «مدرسه‌ی پرواز» تلاش کرده تا تصویری الهام‌بخش از جنگیدن پنگوئنی برای رسیدن به هدفش خلق کند. اگرچه پنگوئن کوچک روح یک عقاب دارد، اما بدن او برای اوج گرفتن ساخته نشده است. با این‌حال پنگوئن روحیه‌ای جنگنده دارد و قاطعانه رویاهای خود را دنبال می‌کند تا پرواز کند. او برای دستیابی به این هدف قطعات فنی مورد نیاز را آماده می‌کند.
کتاب «‌مدرسه پرواز» در 36 صفحه برای رده‌ی سنی کودکان نوشته‌شده و لیتا جاج علاوه‌بر نویسندگی این کتاب، تصویرگری آن را هم انجام داده است.
لیتا جاج نویسنده و تصویرگر بیش از دوجین کتاب مصور است، از‌جمله «سورتمه قرمز کلاسیک مدرن» و «برنده مدال طلای نمونه کار اسباب‌بازی اوپنهایم» است. لیتا همراه شوهرش، دو گربه و یک طوطی سبز کوچک به‌نام بئاتریکس پاتر در پیتربورو، نیوهمپشایر زندگی می‌کند.

کتاب مدرسه ی پرواز

لیتا جاج
لیتا قاضی نویسنده/تصویرگر بیش از دوجین کتاب مصور است، از جمله سورتمه قرمز کلاسیک مدرن، برنده مدال طلای نمونه کار اسباب‌بازی اوپنهایم، Born to Be Giants، و برنده جایزه کتاب کودک IRA هزار ردیابی.لیتا با شوهرش، دو گربه و یک طوطی سبز کوچک به نام بئاتریکس پاتر در پیتربورو، نیوهمپشایر زندگی می کند.