کتاب دایره المعارف ایناگرام

Encyclopedia Enneagram
2 جلدی
کد کتاب : 101149
شابک : 978-6229776865
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 980
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب دایره المعارف ایناگرام اثر علم ناز حسن زاده

ایناگرام یکی از قوی ترین ابزارهای شخصیت شناسی است. شخص به منظور خودشناسی و رشد شخصیت، حرفه و نیز روابط خصوصی و مشترک با دیگر انسان ها این ابزار را به کار می گیرد.
شناخت شخصیت خود و دیگران با کمک ابزار مدرن ایناگرام به فرد امکان می دهد که راه را برای رشد شخصی خود باز کند. با شناخت سه بعد بدنی، قلبی و مغزی است که قادر به حفظ تعادل در زندگی روزمره خود خواهد بود. طریق رشد شخصیت با ایناگرام در دو جلد و چهار بخش تهیه شده است.
این کتاب، به معرفی همه جزئیات درباره تعریف ایناگرام و نظریه های شخصیت انسان از دیدگاه مکاتب مختلف این ابزار مدرن می پردازد. شناسایی نوع خود و به دست آوردن بینش درونی به شخصیت فرد و پیدا کردن موفقیت در زندگی فردی، عشق، کسب و کار او کمک شایانی می کند. با رشد موجود انسانی، لایه ای از ماسک نیز دور شخصیت انسان را مانند یک لباس مبدل می پوشاند.
ابزار ایناگرام شخصیت واقعی فرد را نشان می دهد و توسط مربیان شرکت ها، مشاوران، متخصصان سلامت روانی به عنوان ابزار شناخت شخصیت مورداستفاده قرار می گیرد.
از جمله تیپ های نه گانه ایناگرام شخصیت عبارتند از: کمال گرا، کمک کننده پیشرفت گرا، هنرمند، متفکر، وفاجو، ماجراجو، مبارز و صلح جو و...

کتاب دایره المعارف ایناگرام