کتاب یک اتفاق ساده

A simple incident
خلاقیت در طراحی شخصیت های کارتونی
کد کتاب : 105077
شابک : 978-6006016030
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب یک اتفاق ساده اثر حمیدرضا امامی

در این مجموعه، ترجیح داده‌ام به جای انتقال متداول و کپی‌برداری بی‌خلاقانه، رویکردهای خلاقانه و شخصی را برای فرد معرفی کنم. هدف از این مجموعه این است که افراد از ابتدایی‌ترین اجزای چهره‌ها حساسیت پیدا کنند و با استفاده از روش‌های خلاقانه، شخصیت‌های منحصر به فردی ایجاد کنند.

تمامی طرح‌های این مجموعه از تجربه‌ها و دیدگاه‌های شخصی ایجاد شده‌اند و به صورت فی‌البداهه و خلاقانه به وجود آمده‌اند. مسیرهای ارائه شده در این کتاب به منظور تقویت خلاقیت و بهبود دیدگاه به طراحی، برای همه‌ی علاقه‌مندان قابل استفاده است. این رویکردها ساده و قابل درک هستند تا به افراد اجازه دهند با شکل‌های اولیه‌ی پیرامون آشنا شوند و از آنها بهره‌برداری کنند.

آخرین نکته این است که این کتاب منتشر شده و برای همه‌ی علاقه‌مندان به طراحی قابل دسترسی است. با این حال، افرادی که با طراحی آشنا هستند، می‌توانند از این مجموعه به نحو بهتری بهره‌برداری کنند. کتاب "یک اتفاق ساده" توسط انتشارات فرهنگسرای میردشتی منتشر شده و به عنوان یک ابزار مفید برای طراحان و علاقمندان به هنر توصیه می‌شود.

کتاب یک اتفاق ساده

حمیدرضا امامی
حمیدرضا امامی متولد سال 1352 درمشهد است.او دارای مدرک کارشناسي نقاشي از دانشکده هنرهای زیبا تهران بوده و علاوه بر نقاشی به تدریس این رشته در مراکز دانشگاهی و هنری اشتغال دارد.امامی مولّف کتابی در زمینه کاراکتر سازی با عنوان "یک اتفاق ساده" بوده و عناوین مختلفی از جمله: نفر اول مسابقه طراحی یک کانسپت دانشکده هنرهای زیبا/ نفر برگزیده کاریکاتور چهره ششمین دو سالانه بین المللی کاریکاتور تهران/ نفر دوم کاریکاتور چهره ششمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران و... را کسب کرده است.