کتاب سامی کیز و دزد هتل

Sammy Keyes and the Hotel Thief
کارآگاهی سامی کیز 1
کد کتاب : 105695
مترجم :
شابک : 978-6004615693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب سامی کیز و دزد هتل اثر وندلین ون درانن

وندلین وان درانن با این اولین کتاب از سری کتاب های معمایی جدیدش، سامانتا کییز را به عنوان یک مبارز بر علیه جنایتکاران معرفی می کند. وقتی مردی با یک دسته پول نقد در یک دست و کیف پول باز در دست دیگر، سامی را در حال تماشای خودش می بیند، ماجرا آغاز می شود. اما آیا سامی دنبال یک دزد است یا دزد به دنبال او؟
منظورم این است که به اندازه کافی بد است که او مجبور است به طور غیرقانونی در یک ساختمان فقط برای سالمندان با مادربزرگش زندگی کند و بدتر از این که او شاهد دزدیی در حال انجام بود و اینکه دزد او را دید. و بدتر از آن اینکه خانم گریبیل همسایه فضول او را گرفته است و دزد دنبالش است. اما علاوه بر همه اینها، او همچنین موفق می شود در مدرسه جدیدش با همکلاسی بدجنس دشمنی کند و در روز اول تعلیق شود.

کتاب سامی کیز و دزد هتل

وندلین ون درانن
وندلین ون درانن، زاده ی 6 ژانویه ی 1965، نویسنده ی آمریکایی است.ون درانن در شیکاگو به دنیا آمد. زمانی که او مشغول تحصیل در کالج بود، اوضاع مالی خانواده رو به وخامت گذاشت. ون درانن برای کاستن از این فشارها به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش را در سال 1997 به چاپ رساند. او قبل از تبدیل شدن به نویسنده ای تمام وقت، معلم ریاضی و علوم کامپیوتر دبیرستان بود.وندلین ون درانن اکنون به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا زندگی می کند.