کتاب بینکی در آزمون فضایی

Binky Under Pressure
کد کتاب : 106241
مترجم :
شابک : 978-6222521882
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بینکی در آزمون فضایی اثر اشلی اسپایرز

بینکی برگشته او هنوز یک گربه ی فضایی رسمی و قانونی است اما زندگی اش آن قدر یکنواخت شده که حالا از روی تخت خوابش با موجودات فضایی می جنگد. تا این که سرانجام یک روز صبح اتفاقی می افتد که باعث میشود بینکی از تخت خوابش بلند شود و صاف بنشیند آمدن ،گریسی گربه ی جدید دوست داشتنی به ایستگاه فضایی بینکی خب نمی شود این ماجرا را دراز کشیده حل کرد مهمتر این که ایستگاه فضایی بینکی فقط برای یک پیشی دوست داشتنی جا دارد.
اما بینکی قبل از این که بتواند بگوید ای وای به کشف تکان دهنده ای درباره ی هویت اصلی گریسی میرسد. حالا توانایی های بینکی برای گربه ی فضایی بودن سخت آزمایش میشود. آیا بینکی از پس این آزمایش برنمی آید؟ یا این که به این گربه ی مزاحم نشان خواهد داد این جا چه کسی رئیس است؟

کتاب بینکی در آزمون فضایی

اشلی اسپایرز
اشلی اسپیرز نویسنده و تصویرگر کاناداییکتاب کودانک است. او خالق سری رمان های گرافیکی Binky the Space Cat و پرفروش ترین کتاب سال 2014، «با شکوه ترین چیز» است.اسپیرز در Tsawwassen، بریتیش کلمبیا متولد و بزرگ شد. او در دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار عکاسی را آموخت، جایی که پس از گذراندن کلاس در زمینه کتاب سازی، به دنبال تصویرگری رفت.پس از فارغ التحصیلی، او با Lobster Press قرارداد بست، و برای آن كتاب پیتر كیتنبروور در سال 2004 با عنوان "آهنگ ما: داستان از كانادا"، سرود ملی كانادا را به...