کتاب پادشاه کوچک

Little king
کد کتاب : 106243
شابک : 978-6222521943
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پادشاه کوچک اثر جبار شافعی زاده

یک‌روز پسر کوچولوی قصه به پدرو مادرش گفت: «من دیگر نمی‌خواهم یک پسر کوچولو باشم.» آن‌ها پرسیدند: «پس می‌خواهی چه کسی باشی؟»
پسر کوچولو با صدای بلند گفت: «من می‌خواهم یک پادشاه باشم.»
اگر با دقت به زندگی‌های امروز نگاه کنیم، متوجه می‌شویم کودکان در خانه و خانواده به شکل نامحسوسی حکمرانی می‌کنند. این مبتلا به تربیت نسل امروز است و همان‌طور که می‌دانید از نگاه کارشناسان و روانشناسان نکوهیده.
والدین به دلیل عشق بی حد و حصرشان به کودکان با آن‌ها مثل شاهزاده‌ها برخورد می‌کنند و متوجه نیستند که این رفتار آینده‌ی فرزندشان را تحت تاثیر منفی خود قرار خواهد داد.
والدین باید بدانند، فراهم کردن رفاه بیش از حد برای کودکان و پذیرفتن هر درخواست آن‌ها زمینه‌های آسیب‌هایی را در آن‌ها ایجاد خواهد کرد و البته که کودکان هم باید یادبگیرند با پادشاه بودن خیلی چیزهای مهم‌تر و زیباتری را ممکن است ازدست بدهند. قدرتمند بودن به معنای داشتن هرچیزی نیست.

کتاب پادشاه کوچک

جبار شافعی زاده
استاد "جبار شافعی‌زاده" شاعر، نویسنده‌، مترجم و منتقد ادبی کردستانی، زاده‌ی کامیاران است.ایشان مشاور فیلمنامه‌ی فیلم "چیدن سپیده دم" ساخته‌ی "تیمور قادری" در سال ۱۳۸۸ بوده است.▪︎افتخارات ادبی و هنری:- دبیر جشنواره‌ی داستان شوناس - ۱۳۹۹.- کتاب "سمفونی باد" ایشان، اثر شایسته‌ی تقدیر در بخش داستان و برنده‌ی جایزه‌ی دومین دوره‌ی کتاب سال کردستان شد. - ۱۳۹٨.کتاب‌شناسی:- دیوار (این کتاب در زمینه‌ی كودكان معلول نوشته شده و در سال ۱۳۸۲، به ع...